2015. május 4., hétfő

Miért hazudik a barátnőm

Van egy barátnőm , akivel amúgyis néha úgy érzem, hogy versengünk, pedig nem így indult a kapcsolatunk, és én nem is szeretem az ilyet, mert az ilyen nem barátság. Barátnőm hazudik nekem? Valószínűleg téged is arra tanítottak egykor, hogy aki hazudik , az soha nem néz a szemedbe. Ez igaz is a nyugati és európai kultúrákban felnőtt gyermekekre, akik azt hallották az anyjuktól, hogy amikor füllentenek, a szemük sem áll jól. Skip trial month free.


Miért hazudik a barátnőm

Unsubscribe from Confidentia? Miért utasítanak el a nők ? Aki hazudik és tetteti a mosolyt, csak a szája görbül mosolyra, a szeme, az arca nem (a homlokizmai nem húzódnak le, az orra nem ráncolódik össze a mosolyban). Aki hazudik , gyakrabban védekezik, aki igazat mon gyorsabban megy át egy-egy ‘vallatás’ során át támadóba. Ovis korom óta ismerem a barátnőm ,( amin már sokszor elgondolkodok rajta, hogy lehet-e így már nevezni)És elmoindtam neki még.


Az elsöprő sikerű Testbeszéd írója és társszerzője – egyben felesége – három évtizede keresik a választ, vajon miért van az, hogy a nemek közti szakadék, félreértés, konfliktus a 21. Adám és Éva ősviszálya idején. Ez az írás viszont megadta nekem is, és nekik is a választ. Nagy köszönet érte, és a többi írásért is, hogy segítenek megérteni és feldolgozni azt, hogy mi és miért történik velem, körülöttem. A barátnőm néhány napra hozzánk költözött, ekkor még nem gondoltam, mit akar.


Egyértelműen azért, mert kiskora óta erre nevelték A férfi nem sír, nem panaszkodik, az a nő dolga. Hangzatos érv, és sokszor el is éri a célját. A pasik még egymás közt sem szoktak panaszkodni. A bicska kinyílik a zsebemben, és ennek semmi köze a Közel-Kelethez, illetve csak áttételesen.


Azt olvasom az újságban, hogy a férfiak kétszer annyit hazudnak, mint a nők. Szóval az van,hogy van egy barátnőm (de most épp össze vagyunk veszve) és össze vesztünk mert,hogy ő sokad hazudik nekem is és a pasijának is. De én már lassan éve ismerem és barátnők vagyunk,igaz nem ez az első eset ,hogy hazudik és nem mondja meg az igazat bár nem értem miért nem,hisz nem problémáznék úgyse de így. Vagy főleg ha nem is szopnak, hanem szopatják őket. Van azon túl valami, hogy “Aztakurva, mekkora porszívó vagyok”?


Miért hazudik a barátnőm

Milyen érzés a szerelmedet a saját farkával a szádban érezni? Baratnomet mostanaban tobbszor kaptam kisebb nagyobb hazugsagokon. Kevés dolog fájdalmasabb annál, mint amikor fény derül rá, hogy a kedves már nem annyira, vagy talán egyáltalán nem is szerelmes.


Ilyenkor a szív egy pillanatra szinte lebénul, és az ember szinte elképzelni sem tudja, hogy fog-e még valaha egyáltalán dobogni, vagy sem. Volt egy barátnőm , aki már a múltam legsötétebb részét képezi, tekintve, hogy hatalmasat csalódtam benne. A mozi, a színház sötétje inkább arra szolgál, hogy ne kelljen egymással beszélgetni. Amikor a nő azt kérdi, miért nem megyünk el moziba? Nem szeretnék veled tölteni időt, különösen nem nyilvánosan, mert úgy érzem, unalmas vagy.


Miért hazudik a barátnőm

Vajon miért csókolózik egy lány a barátnőivel, ha valójában a fiúkat szereti? Több ok is állhat a háttérben, ezeket gyűjtöttem egy csokorba. Kamaszkorban az ember igyekszik mindent kipróbálni, ami izgatja fantáziáját, és amit tiltanak neki.


Lenne egy elég bonyolult kérdésem illetve egy sajàt magam fele megmagyaràzhatatlan tettem amit nem tudok fel dolgozni. A páromal es egy kisebb “tàrsasàgal” töltöttünk egy estét és kicsit túl léptünk a hétköznapon majd az éjszaka folytán észleltem h pàrom az egyik làny fele érdeklődést mutat majd kis idő elteltével elővete a nemi szervét és. Dehogynem, csak nem találod. Szóval szerintem az ember mindig annyi pasit kap és olyat amennyire ismeri magát. Ezt ismerjük a tükör elvből.


Ott van egy másik mumus, a félsz. Nem olyan lesz mint a papád?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések