2017. február 21., kedd

Hálás vagyok mindenért

Mindenért amit megtehetek az életért. Majd a hála témáját jártuk körbe. Laurával a kapcsolatom pedig megtanított a szüleimre másképp tekinteni, így amit őszintén mondhatok rájuk az az, hogy hálás vagyok nekik mindenért.


A köszönetmondás olyan érték, amelyet tanulnunk kell. Vajon észrevesszük-e és hálát tudunk-e adni mindazért, amit elértünk, vagy amink van. Olyan erős-e bennünk a vágy, hogy köszönetet mondjunk, mint amilyen erősen vágytunk valaminek az elérésére vagy megtörténésére.


Gweneth, nagyon hálás vagyok mindenért , amit értem tettél. Ezzel lehetővé válik számomra, hogy folyamatosan tanuljak, képezzem magam és ezáltal még nagyobb jólétben legyen részem. Hálás vagyok a Teremtőnek, mert támogat, és mert szabad akaratból dönthetek. Ebben tudom önkifejezni magam :), ha már itt tartunk.


Hálás szív A hálás szív minden napot ajándéknak tekint. Ez nekem nagyon fontos. Nem régiben egy fogadáson vettem részt, amit egy háborúban megsérült katona tiszteletére rendeztek.


Azt tapasztaltam, hogy jómagam egyre inkább a másik végletnél indulok, nem várok semmit, és hálás vagyok mindenért , még a legkisebb dolgokért is. A hálás emberek nem arra koncentrálnak, amijük nincs, hanem sokkal inkább arra, amijük van, és ezért kiváltságosnak tartják magukat. Nagyon hálás vagyok mindenért , és külön hálás vagyok , hogy fantasztikus csapattal képviselhettük hazánkat Lyonban!


Hálás vagyok mindenért

Some days have passed and we are going back to normal, finally got some time! I would like to thank you all for supporting, your work, your pray or whatever you just added for our work to be done! A jövőben tervezem több és nagyobb jutalmakkal meghálálni! Michel Schönberg, Sir Andrew Lloyd Webber, világhírű zeneszerzők, Rhoda Scott világhírű orgonaművésznő után, a „XXI. José Curát is meghódította Mahó Andrea, aki pályája kezdete óta töretlen sikerrel emelkedett az ismert és elismert énekesnők közé.


Tudom, hogy nem kifejezetten keresztény videó. Például, hogy valaki előreengedett a sorban, hogy pont akkor jött a busz, amikor a megállóba értem, hogy újraadják a kedvenc sorozatom a tv-ben. Légy Te is részese a Hála-hálónak! Küldd tovább valakinek, akinek hálás vagy valamiért!


Amiért ma hálás vagyok fórum, 1. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Szerintem csodálatos, amit adsz nekünk! Csak pozitv dolgot tudok mondani veled és a tevékenykedéseddel kapcsolatban!


Levka Tunde „Én is csak jót tudok mondani. Ma is hálás vagyok , mert. Hála Már régebben is számtalanszor belefutottam ebbe a fogalomba.


Könyveket írtak róla, számtalan film, interjú, cikk témája. Amikor belegondoltam, akkor mindig rádöbbentem, hogy mennyire hálás lehetek egy csomó. De eddig valahogy nem tudtam 1százalékosan azonosulni vele. Mert nekem nem patakokban folytak a könnyeim utánad.


Tanítani annyi, mint megmutatni a lehetőséget. English-Hungarian dictionary. Mivel mindenki a maga módján látja a világot, a maga módján éli meg nehézségeit és a sikereit. Ma se felejts el hálás lenni!


Hálás vagyok mindenért

Ma van az év utolsó napja. Nézd meg, menj végig, mi mindenért tudsz hálás lenni! Kezd úgy: hálás vagyok azért, mert….

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések