2017. február 8., szerda

Akinek nótája nincsen

Akinek nótája nincsen

Nem jobb lenne, szépen csendben feldolgozni a disznótor alanyát? Aktuális ma a nóta, hiszen Anna nap van (igen, és Anikó és Panka). Sokszor gondolkodtam már azon, hogy vajon szükség van-e arra, hogy a disznótoros hétvége hajnalán énekléssel zaklassuk a kedélyeket?


Az aktuális rész ismertetője: Ridikül _ Női talkshow a Dunán Ősszel is fontos témákról szól a Ridikül női beszélgető műsora Dióssy Klárival, ahol ismert és civil vendégek mondják el véleményüket, tapasztalataikat hétköznapi témákról. Ha nem hiszel a nótában, szívedbe tekints. Lesz egy fiú, kinek nevét titkolni fogod. Akinek nótája nincsen , annak szíve sincs. A magyar nóta a hagyományaink részét képezi, nagy hatással volt a kulturális és társadalmi életünkre egyaránt.


Egyszer aztán hallottam egy igen nagy csodát, Gazdag úrfi vette el az édes kicsi lányt, Hatfogatós hintó várta a templom előtt, Nem láttam még a faluban ilyen. Egyébiránt az öcsém, Lajos is hivatásos nótaénekes, előadóművész, ez amolyan apai örökség. Nincsen nótám és a nótát nem is szeretem.


Egyszer aztán hallottunk egy igen nagy csodát Gazdag fiú vette el az édes kicsi lányt Sok-sok autó állt meg aznap a templom előtt Nem láttak még a faluban. Reviews Kiváló ételek, gyors és kedves kiszolgálás, jó árak, ajánlom. A stúdióban beszélget Madarász Katalin, Pándy Piroska és Benedekffy Katalin, valamint meglepetésvendég is érkezik hozzánk. Mindenkinek jó szórakozást kívánunk!


Dunagyöngye Halászcsárda - Szigeti út 2. Tudom, nem illik bántani az embereket, erre most mégis azt teszem, és a felröhögést választom, az ilyenkor illendő sajnálkozás helyett – ugye, akinek nincsen ünnepe. Baromira tetszik ez a mondat. Nem helyes, de tényleg felröhögtem. Musicalvarázs - A Mandala Dalszínház produkciója - Szamosújlak. Nyíri Szabó Sándor nótaestje - Cégénydányád.


Akinek nótája nincsen

Dalra fakadt a falu Bálint-napon BALONY – Csendült a nóta, szállt a muzsika a február 14-én a Bartalos Péter és Jádi Veronika szervezésében. Horváth Gabriella magyarnóta,és dalénekes vagyok. Köszönöm hogy idelátogattak,olvassanak bele bemutatkozásomba,nézzenek,hallgassanak bele vidóimba,dalaimba,ismerjék meg nótaklubbomat. A honlap szerkesztés alatt,de egy-két menüpont már elérhetõ.


A László Imre nótakedvelők klubja idén ünnepelte fennállásának 35. Igenis ne sírva vigadjon a magyar! Ennek apropóján Szloboda György klubelnökkel beszélgettünk. A magyarban, az igazi magyarban, aki a jövő Magyarországát megalkotja maj életerő van. DZMH stipendijama podržava djecu koja pohađaju školu na mađarskom jeziku.


Szeretettel köszöntelek a Sláger klub közösségi oldalán! Csatlakozz te is közösségünkhöz és máris hozzáférhetsz és hozzászólhatsz a tartalmakhoz, beszélgethetsz a többiekkel, feltölthetsz, fórumozhatsz, blogolhatsz, stb. Az alkalmazott nemzetkarakterológia vezető szakmai műhelye. Gyűlölt Ellenségeink bejegyzései bartók_béla témában. Juhász Gábor séf készít illetve irányítása alatt profi szakácsaink.


A világ népei hamis előítéletektől mentesen, a tények és összefüggések tükrében. Volt egy hadnagy, kinek nevét. Hazafelé minden kilométer megnyúlik. Időben és térben nyúlik meg. Spengler írja Ortegára hivatkozva Az ember tragédiájában, hogy akinek nótája nincsen , annak szíve sincsen.


Ezt a nótát hozom most nektek a kicsiny derzsi gyülekezetből, ahol férfiakat és nőket láttam, hús-vér magyarokat. Mint egy álom, képzeletben, Anna bálban én, részt vettem, Átadtam magam az estnek, A sokféle, érzelemnek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések