2017. február 28., kedd

Fontos lettél nekem

Fontos lettél nekem

Te lettél a szenvedésből kisegítő Istenem! Matt mellettem bicegett, a. Te is, hogy lettél , segítettél azzal, hogy világomba bekerültél, jókedvvel csattog most egy vizimadár nekem is jobb lett kedvem t őle már Anita, látlak, mert a gondolat, a gondolat és a képzelet fékezhetetlen, s végtelen, és végtelen, amit megteremt, de valóság az, és felemel, mert éjjel nappal él benne a jel ! A kezdetektől fogva teljesen támogattak, és ez nagyon fontos volt nekem. Nyilván féltettek – sőt talán még most is féltenek – de azt hiszem ezt igyekeznek eltitkolni előlem. Nem akarják, hogy feszültség keletkezzen emiatt bennem, és ezért hálás vagyok nekik.


Ezt most Róla ezt most Érte bár nem kérte de tessék belőlem egy darab…” Egész éjjel csak forgolódtam az ágyban. Nem akartam írni Neke és nem akartam, hogy ez legyen. Nekem fontos anyukám véleménye, okos, értelmes nő, jó meglátásai vannak. DE nem ilyen kérdésben! Azt hogy mikor szülök felnőtt fejjel gyereket az rám és a pároma tartozik, semennyire sem befolyásolná a döntésemet, hogy ő szeretne e már nagymama lenni vagy sem.


Felnőttebb lettél , de nekem örökké a kisfiam leszel. Amíg élek, oltalmazni foglak tége bármit teszel. Tudom, majd lassan el kéne engednem a kezedet.


De a szívem soha nem engedi el a szívedet. Túl fontos lettél nekem , a szép emlékek megölnek, és A vicc az, nekem még idő kell. Te vagy az egyik legfényesebb csillag életem egén. Mert a szívem hagyná, hogy.


Ahelyett, hogy vennék neked valamit, amit szeretnél, valami olyat adok neke ami az enyém, ami tényleg az enyém. Valamit, ami jelzi, hogy tisztelem azt az embert, aki itt ül velem szemben, és arra kérem, hogy értse meg, mennyire fontos , hogy vele lehetek. Most már van valamije, ami egy kicsit én vagyok, van belőlem. Ha az itt olvasható szerelmes mondatok között nem találod meg az igazit, akkor nézz körül a szerelmes versek oldalon is, ott ugyanilyen szép mondatokat találsz, és ráadásul még rímelni is fognak! Egy csendes este, amikor nem vesznek körül a barátok, becsukom a szemeimet és rád gondolok… halkan érted sóhajtok.


Fontos lettél nekem

Szeretem a hango az érzékeny lelked. Ha tud valaki nagyon szép, kisgyereknek való szülinapi verset, legyen szíves írja le nekem. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Fontos lettél már te nekem.


Nem tudhatod előre, hogy melyik lesz életed legfontosabb napja. Amiről azt hisze hogy fontos lesz, az úgysem olyan lesz, mint ahogyan azt elképzelted. Ez egy az átlagos napok közül. A legfontosabb nap is normálisan kezdődik.


Azokat a napokat a végük teszi a legfontosabbá. Nekem az jött le, hogy őt az zavarta, hogy nem a földmérő szót írtam kért cikknek, hanem annak idegennyelvű változatát, a geodétát, de az meg nekem mindegy lett volna - mint itt eggyel feljebb is olvashattad. Az pedig, hogy nem vettem észre egy pontatlan data szerkesztést, még nem jelenti azt, hogy ne tehetném be kért. Ft az ellátás alapja, ebből számolják ki a pontos összeget. Amíg számunkra egy ember fontos - addig mindent vállalnunk kell érte, és megéri.


Amikor nem az ember a fontos , hanem a helyzet megtartása: a lakás, a szociális és anyagi biztonság, a látszat, a környezet véleménye - akkor már megalkuvásról van szó. Nekem mindig nagyon fontos volt, hogy akik nálunk dolgoznak, azok tudjanak tanulni és fejlődni. Arra szoktam ösztönözni a fiatal kollégákat, hogy minél gyakrabban méressék meg magukat versenyeken.


Fontos lettél nekem

Nem is az eredményt tartom a legfontosabbnak, hanem a felkészülési időt, ami alatt rengeteget lehet tanulni, ha jól csinálja valaki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések