2017. október 10., kedd

Hiányzol idézetek fiúknak

Hiányzol idézetek fiúknak

Erdô mélyén dús fa lombját, fújja még a szél, Egyedül csak én nem értem, mirôl mit beszél. Bánatomban forgolódok, görnyedek a földre, Egyszer megígértem szeretni foglak mindörökre. Hiányzol nekem, mint, hajnali rétnek a gyöngyöző pára, vágyom rá, hogy édes csókot lehelhessek kicsi piros szádra! Csókod izét már alig várom csak te vagy kire vágyom! Amikor hiányzol akkor hiába nézek szét a világban mindenhol csak téged látlak.


Valahol azt tartják, hogy ha sokat gondolsz valakire, azt megérzi. A szívemnek vagy egy kicsi, de nagyon lényeges darabja, amelyet talán nem látok többé. A legszebb szerelmes idézetek , amelyeket nyugodtan elküldhetsz fiúknak is.


Az érzelmes sorok és a szeretet épp olyan fontos mindkét nem számára! Szeretem, hogy fenekestül felforgattad az életemet, és miután mindezt megtapasztaltam vele többé nem tudnék nélküled élni. Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom. Szerelmes versek Szerelmes SMS-ek. Idézetek - Adj hozzá te is, és gyűjtsd a kedvenceidet!


Hiányzol idézetek fiúknak

Mikor rád gondolok, megremeg a lelkem, ilyenkor úgy érzem, bilincsben a testem. Mindig itt vagy velem, mégis oly távol, csak én tudom, hogy mennyire hiányzol. Ha álmodom, nem tudom, hogy mi a jó és mi a rossz. Mi érzelmi analfabéták vagyunk. Hiányzol mint fáknak a júniusi eső, hiányzol mint hóvirágnak a téli napsütés, hiányzol gyereknek a játék, hiányzol mint holdfénynek a nap sugara, hiányzol mint minden, ami pótolni tudná hiányo távozáso kezed melegét, szemed fényét, érintésed könnyedségét, mint mindent, ami te vagy, voltál és leszel nélkülem.


Egy kapcsolat bizalom nélkül, olyan mint egy autó üzemanyag nélkül. Létezik az, hogy egy érzés, egy ember, egy szerelem annyira elhatalmasodik a lélekben, hogy végérvényesen. Itt megtalálhatod a legszebb szerelmes SMS-eket témánként kategórizálva. Küldj szerelmednek szerelmes SMS-t, biztosan értékelni fogja! Szemed zöl hajad barna, pöcsö mint a hangya farka.


Hiányzol idézetek fiúknak

Minden ami csak érdekelhet titeket. Eszed kevés, fejed torz szago mint a döglött borz. Távol vagy tőlem, s mégis közel, Szívem képzeletben téged ölel. Bár itt lennél, csak erre vágyom, Titkon minden éjjel ezt kívánom.


Szeretlek tiszta szívvel édes, Ha nem vagy itt, lágy szívem is érdes. Gyere hozzám, csak rád várok, Rajtad kívül mindenkit kizárok. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. Sok-sok idő telt el, és még mindig te vagy az első gondolatom reggelente, esténként pedig az utolsó. Nincs olyan óra, hogy ne gondoljam át, mit kellett volna máshogy csinálnom, nincs olyan perc, hogy ne juss eszembe valamiről.


Az életem része vagy, mint ahogyan az életem része az is, hogy ennyire hiányzol. A szerelem nem csak ölelésekről, csókokról, szeretlekekről és hiányzol okról szól. Nem akarom hogy sírni láss. Hiányzol nekem, szeretnék veled lenni, Te vagy szívem, minden vágya, Két szemem a Te szépség látja, Füleim a Te hangodat hallják, Lelkem teljesen elvarázsolták. Magányomat gondolatod töri meg, Bearanyozod minden percemet.


Elvetted már teljesen az eszemet, Az hiszem, szeretlek,téged szeretlek. Névnapra idézetek , versek Eljött hát a nagy nap, ünnepe nevednek, ismét tudathatom, hogy én el nem feledlek. Hiába bár, hogy telnek az évek, köszöntelek tége amíg csak élek! A válogatást folyamatosan bővítjük. A “szerelem” szó egy mértékadó pszichológiai szótár meghatározása szerint “olyan mentális betegségfajta, amelyet a standard diagnosztikai kézikönyvek még nem sorolnak föl”.


Az Igaz Ember nem menekül a múltjától, bármilyen sötét volt is, mert kudarcaiból lesz hatóanyag, vereségeiből diadal - tragédiái érlelik naggyá. Every one else it taken!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések