2018. május 18., péntek

Össze akar velem költözni

Barátnőm nem akar össze költözni velem. Arról lenne szó hogy éve együtt vagyunk. Igaz km van közöttünk. Párom össze akar költözni , mi legyen? A helyzet az, hogy az én fizetésem 5x annyi, mint neki.


Össze akar velem költözni

Vedd észre, ha párod még nem áll készen az együttlakásra! Istenem, hol rontottam el? Miért nem akar velem maradni? Ott álltam a konyhában, a pultba kapaszkodva, forgott velem a világ.


Le kell ülnöm, beszélnem kell vele! Leültem az asztalhoz, a fiammal szemben. Amikor össze veszünk nagyon sokszor a fejemhez vágta azt hogy én öt sose támogatom anyagilag. Aztán most azt szokta nekem bedobni hogy jó lenne ha kitalálnék valamit mer ö nem akar vissza haza költözni a szüleihez és hogy én találjak ki valamit. Ezt sem értem, miért mondja és mit akar elérni.


Egyik ismerősöm, akinek elmeséltem a jelen helyzetünket, azt mondta, ne aggódjak, ez nem jelent semmit, csak játssza az agyát, és amúgy ő így találta meg a férjét, hogy ugyanilyen viszonyban volt vele, és még együtt vannak mindig. Két nap múlva találkoztunk, és úgy váltunk el, hogy majd hív. Egy pár nap múlva egy olyan sms-t írtam neki, amiben konkrétan megkérdeztem, hogy akar -e még velem találkozni. Szerintem az is tetszik neki, hogy bele vagyok esve.


Csak épp velem nem tisztességes. Hogy miért tart ki mellette, az tiszta homály. Egy dologra gondolok, hogy a pasinál lakik és onnan nincs hova.


De mondtam neki, hogyha esetleg úgy alakul, hogy elhagyja, simán jöhetne hozzám. Az egyik tanítványom anyja, Kata. Kirakta a barátját, és közölte, hogy össze akar költözni velem.


Szenvedélyesen egymásba szerettünk. De képtelen voltam elhagyni Virágot, akit imádtam, így hazudozni kezdtem. Megdöbbentem, mert azt éreztem minden működik kettőnk között. Próbáltam mindent az elmúlt hetekben, hogy beszéljük meg, min változtassunk. De azt mondta velem minden rendben, de ő szerelmes lett.


Össze akar velem költözni

Azt mondta pár napja, hogy az új nőjéhez költözik próbaképpen. Aztán ha nem jön össze akkor visszajön, mert hát szeret minket. A Párommal hónapja élünk távkapcsolatban, Ő éves, én leszek, ezerpárszáz kilométer van köztünk.


Viszonylag sokat lehettünk együtt ezalatt az idő alatt, csaknem a kétharmadát (többször mentünk már nyaralni, ha tu minden szabadidejét velem tölti, már a nyaralást is tervezi velem ). Kórházban tölti a Valentin napot VV Evelin VV Soma össze akar költözni Evelinnel - Vajon mit szól hozzá a lány? Soma drámai vallomása Evelinről: Hallottam olyan dolgokat vele kapcsolatban, ami nem tetszett Botrány! Teherbe esett a Való Világ játékosa? Nem akar megismerni a párom családja, mit tegyek?


Össze akar velem költözni

Titok ismerők, mit tegyek, ha nemkívánatos személyek akarnak a szomszédba költözni , hogy befolyásoljam a döntésüket? Tanácsot szeretnék kérni az ügyben hogy (éves vagyok) a szüleim nem nagyon birják a baratom pedig eleinte szerették. Akarjuk ezt, akarjuk azt, de vajon a partnerünk is azt akarja? Ha igen, ugyanakkor mikor mi? Egy kapcsolat, ha kezd komollyá válni (ezt sem értettem mitől válik egy kapcsolat komollyá, ez szerintem elhatározás kérdése az első perctől fogva valakit vagy komolyan veszünk vagy sem) az egyik fél előbb utóbb össze akar költözni.


A férjem december óta találkozgat egy nála évvel fiatalabb nővel. Anyósom szerint össze akar költözni vele másnak azt mondta nem szereti csak jól érzi magát így. Nekem azt mondja velem akar másik lakásba költözni. Mindenki mást beszél nem tudom mit tegyek nagyon szeretem több mint éve vagyunk együtt van egy éves lányunk. Költözni nem könnyű dolog, akár két utcára vagy három városnyira, akár egyik kontinensről a másikra költözik az ember.


Amúgy nem csak velem kapcsolatban bizonytalankodott. Nagyjából havonta változtak a jövőre vonatkozó tervei. Hol külföldre akart költözni (nélkülem akár, vagy velem , ez különösebben nem számított a döntésben), hol állást keresett, hol céget akart alapítani.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések