2015. április 17., péntek

Drága isten szépen kérlek

Drága isten szépen kérlek

Aranyeső a szép kis házra, Aranyeső a jó anyámra, Jaj, ha meghallod! Szépen kérlek , vigyázz a barátaimra,szeretteimre,hogy ma boldog napjuk legyen. Isten konnyen megbüntethet.


Drága isten szépen kérlek

Atyádat és anyádat tiszteld! A szőlőt buzgón szüreteld! Van nekem egy imakönyvem Belenézek hull a könnyem Belenézek hull a könnyem jajj. Az versfejek imez igéken járnak: Balassi Jánosnak és Sulyok Annának prédikátora, Bornemisza Péter Krisztus nevével inti a világot az idvösséges életre.


Nagyon keserves anyagi helyzetbe kerültem. Bízom abban, hogy szent Rita közbenjár értem Jézusnál, és imádságaim meghallgatásra találnak. Szeretnék ebből kikerülni.


A reszkető kezű ősz apákat, A hajlott hátú jó anyákat. A ráncos és eres kezeket, Az elszürkült, sápadt szemeket. Simogassátok meg a deres fejeket, Csókoljátok meg a ráncos kezeket.


Aranytömbök szóródtak ki egy repülőgépből Jakutföldön. Atya,most te hozzád fordulok, Tudom,hogy én melletted nagyon kicsi vagyok. De azért mégis nagyon szépen kérlek , Aranymiséd alkalmából álldj meg bennünket. Szűz Anyám,őrangyalom, kérlek titeket, Ne engedjétek,hogy elhagyjon bennünket. Te meghaltál értem, és a Te Sebeid az én sebeim lettek, mivelhogy méltósággal elfogadom a szenvedést, melyet a Második Eljöveteledhez vezető úton fogok elviselni.


Barcsai – Fehér Géza: Nagymamának. Jó nagymama, tedd le ma Fényes ókuládat! Eddig mindig te hoztál Ajándékot, cukrot. Kérlek szépen hallogasd meg A kis unokádat! Te vagy legboldogabb, nem gyötörnek gondok, Ha keblére borulsz és el kinek mondod?


S ha szomorú fejfán olvasod e nevet, Virágos sírdombon a könnyed megered. Van egy szó, van egy név, valóság, nem álom, Nekem a legdrágább ezen a világon. Angyalka szépen kérlek , Hozzál nekem egy nagykabátot, meg egy pár bakancsot! A bűn elválaszthatja őt Tőlem, de Én a bűnöst továbbra is szeretem.


Tedd ismerté, hogy azokat is szeretem , akik nem törődnek Velem. Szíved alatt szépen kérlek , Édesanyám ne öljél meg! Nagy a világ, majd elférek, Ne pusztuljak, mint a féreg! Feljegyezték a mennyben már.


Ha esküdhöz hűtlen lennél, szomorkodom az. Imádkozzátok a Keresztes Imahadjárat ezen (33) imáját, hogy Pecsétemet elismerjétek, és hogy azt szeretettel, örömmel és hálával fogadjátok. Köszönöm, hogy támogatsz, hogy védelmezel! Ehhez erőt, bátorságot, kitartást, türelmet kérek szépen ! Drága Mihály Arkangyal! Hálásan köszönöm szépen ! Nem tudom elmondani, Hogy mennyire szeretlek, Szívemből úgy féltelek, Könnyem el kell fojtani!


Annyira szép ez a mai nap, ráadásul csupa nyolcasból áll, ami számunkra szerencseszám, így kérlek szépen kívánd ma azt születésnapod alkalmából, hogy megálljon feletted az idő, hogy minél tovább részese lehess az életünknek. Te olyan csodálatos ember vagy. Kérem szépen , a tanító úr azért haragszik, hogy az egész falunak nem adunk az ő könyvére.


Na, barátom, az pedig nem megy! Hát akkor kilépek falustól a szövetkezetből, s megcsinálom a druhonyeci szövet-kezetet! Majd meglátom, milyen szép kis haszontól estek el.


Ugyan kérlek , gyere inkább, igyunk meg egy.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések