2016. április 18., hétfő

Hogyan adjam tudtára hogy szeretem

Szemezés Az egyik leghasznosabb módszer a szemkontaktus felvétele és megtartása, mert ebből te is leszűrhete hogy tetszel-e a fiúnak , és ő is tudni fogja, hogy nem vagy közömbös iránta. Használd ki a testbeszéd erejét, és add a tudtára a mozdulataidon keresztül, hogy tetszik neked! Azt mondják, hogy “Ha valaki veled kedves, de nem kedves a pincérrel, akkor az egy nem kedves ember. Ebben van is valami, mert könnyen lehet, hogy a feléd áramló kedvesség mögött valami szándék rejtőzik.


Ha a pasi jól figyel, akkor fura lesz neki, hogy másokkal nem vagy valami kedves, csak vele. Inzultáld minden nap vasárnapig. Mond azt neki, hogy reméle jó napja volt.


Aztán javítsd ki magad azzal, hogy azt mondo jobb ha azt mondja, igen, mert te egész hétvégén a szomszéd gyerekeit áldoztad fel az ő boldogságáért. A szerencsésebbeknek ez ösztönösen megy, de ez is csupán egy készség, amit gyakorlással mesteri szintre lehet tökéletesíteni. Félünk, hogy a másik hogyan fog reagálni, de attól még jobban, hogyan fogunk ezután úgy tenni, mintha nem fájna, ha ő másképp érez. Van, hogy olyan embert sodor az utunkba az élet, akivel egész egyszerűen csak leírhatatlanul szabadnak és boldognak érezzük magunkat, de a másik bár kedvel minket, ennek ellenére nem érzi.


Hogyan adjam tudtára , hogy kell nekem? Van egy lány osztálytársam aki tetszik. Néha tök jókat elbeszélgetünk, néha azonban úgy érzem, hogy nagyon precíznek kell lennem, ha nem akarom, hogy elforduljon tőlem véglegesen. Amennyiben nagyon tetszik nekünk egy pasi, de nem tudjuk, hogyan is adjuk a tudtára - mert elmondani neki nem akarjuk -, gesztusaink és testbeszédünk segítségünkre lehet abban, hogy észrevegye a zöld jelzést. Mik azok a biztos jelek amiktől (ha van esze) rájön h tetszik nekem?


Nekem még nemvolt senkim és nincs önbizalmam hogy a szemébe mondjam. Ne haragudj, most nem mehetek, szüksége van rám – mégsem hagyhatom egyedül, amikor ilyen nehéz időszakon megy keresztül…” “Azt mondja, túl kevés időt töltünk együtt, és hát ebben van azért igazság…” “Nem akarom, hogy azt higgye, nem szeretem eléggé. Valahogy azt érzem, hogy ez több, mint barátság.


Ha jól látom akkor hogyan adjam tudtára , hogy én is szeretem őt? Legtöbbször még arra sincs időnk, hogy felfogjuk a történteket, máris kezdődnek a fárasztó ügyintézések, a temetés elrendezése és hátrahagyott dolgai sorsának eldöntése. Elmondjam neki vagy ne? Az nem derült ki a leveledből, hogy fiú vagy-e, vagy lány.


Ettől ugyanis nagymértékben függ. Egy lánynak célszer űbb visszafogottabb módon jeleznie, azaz nem túl rámenősen, nehogy nyomulásnak tűnjön. A lány feladata, hogy finoman jelezzen, kis mosolyok, kis szemezés, egy kis zavart elpirulás. Valahol egyszer hallottam, hogy vesztes vagy akkor ha megteszed azt amit nem akarsz, de vesztes vagy akkor is ha nem teszed meg azt amit akarsz. Mivel kérdésed arra irányult, hogy hogyan mondjam meg, hogy vége?


A kérdésre már meghoztad a választ. Nem könnyű egy férfi érzelmeit kideríteni - olykor még akkor sem, amikor már együtt vagyunk vele. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Nagyon tetszik az a srác. De hogyan adjam a tudtára anélkül, hogy nevetségessé válnék? Mi van, ha neki nem jövök be? Honnan tudhatom meg, hogy van-e esélyem?


Hogy kell csábítóan, mégis elegánsan flörtölni? Pusztán az, hogy élek, hogy szeretek, hogy szeretem magamat és így, magamat szeretve szeretek mást is. Alig vártam, hogy aznap megöleljem a szeretteimet, és elmondjam nekik…. Nem volt furcsa az érzés, nem frusztrált a mondat, amit kimondani készültem….


Elveszett benne a bizalmam, teljesen mindegy, hogy még most is szeretem , teljesen mindegy hogy milyen jók voltak az együtt eltöltött idők. Szerintem én is bejövök neki, mert gyakran keresi a társaságom. A ruhái, cuccai még mindig úgy hevernek a lakásban ahogy utoljára kiszállt az ágyból, látni sem bírom őket.


Ma összeszedem őket és elrejtem mélyen egy szekrény mélyére egy dobozba. Nyögdécselj és told felé a csípődet. Mi az előjáték leggyorsabb, leghatékonyabb módja? Kilencven másodperc orális szex, oda-vissza.


A szex egy vadidegennel hihetetlenül felizgat, de van párom. Nem tudta õ, hogy mi az oka rossz közérzetének, egyszerûen csak semmihez sem volt kedve. Most pedig boldog, fecseg, csinosan öltözik, fodrászhoz megy. Létezik egy másik oldal is, melyre az a jellemzõ, hogy a mindig vidám, mosolygós ember egyre kedvetlenebb, esetleg ingerültebb.


Hogy adjam be a éves gyereknek a mentolos édes szirupot, mikor nem is szereti nagyon az édeset?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések