2016. április 28., csütörtök

Fontos vagy nekem szerelmem

Most a fogaim közé szorított szívvel, bátran kinyögöátkozottul, rémületesen fontos vagy nekem. Egy ilyen végzetes érzésnek akkora súlya van, hogy időnként kedvem támad futni tőle, vagy toronyugrást fontolgatok. Minden reggel tökéletes nekem , mert te vagy a részed! Gyűlölöm, hogy reggel felébredek, mert éjszaka elveszi az összes álmaimat, amiket veled tettem. Az egyetlen vigaszom az a gondolat, hogy látok vagy beszélgetek veled a nap folyamán.


A szerelemben az az egyetlen dolog, ami a reggeleket érdemesé teszi. Az érzelem a pillanat tört része alatt tovaszáll, De az emléke az, amit szívünk örökre magába zár. Lágyan játszik, surran, s majd egyszer elreppen, De mi őrizzük, ott lent, mélyen emlékeinkben.


Tudat alatt a régi dolgok sokáig maradnak még, Minden rossz dologban a jó is hosszasan ott él. Nem csak szóban lehet a másik tudtára adni, hogy szerete hogy fontos neked. Egy pirulással, néhány esetlen szóval, a viselkedéseddel.


Amiből a másik pontosan tudja, hogy zavarban vagy. Mert ettől bájos vagy , csodálatos, megható. Addig vagy boldog, míg van, aki szeret, ki bajban megfogja kezed és hogy milyen fontos is neked csak akkor tudo ha már nincs Veled. Le kell tépni azt a torz maszkot, amit egy rossz viszony rád sütött. Meg kell találnod igazi arcodat.


Ez a másik fontos tapasztalat: egy lélekrontó kapcsolatban mérhetetlen sok energiát veszíthetsz. Olyan világból, ahol nem szerettek vagy rosszul, önzőn szerettek, fáradtan kerülsz ki. Kérlek, add vissza nekem.


Fontos vagy nekem szerelmem

Vagy segíts, hogy visszaszerezhessem. Mond meg a világnak s nekem , Hogy megérdemlem-e. Nézz a szívembe s segíts nekem , Hogy visszaszerezzem a kedvesem. Rajtam kívül csak te látod leplezetlen szívemet. Te láto hogy tiszta iránta a szerelmem.


Nem mindenki képes arra, hogy szavakba öntse, amit érez. Ha te is inkább a tettek embere vagy , akkor válogass a. Az, hogy jelent neked valamit, érdekel, mi van vele, ha szomorú, te is az vagy , ha vidám, vele együtt nevetsz. Ez a hiba lehet egészen apróság is, vagy más kapcsolatban jogosnak számító felháborodás a férj valamely elfogadhatatlan húzásáért. Itt, ebben a filmben is megjelenik, hogy a feleség sérelmez bizonyos dolgokat már a kapcsolatuk kezdetén.


Fontos vagy nekem szerelmem

Nehéz a szívem ,mert nem vagy velem,de erőt ad az,hogy TE vagy nekem. Szeress ,hiszen erre vágyom, nekem nem kell rajtad kívül ezen a világon. Mikor a csendből születik egy érzés. Tudod nagyon jól, hogy ez a világ sajnos ilyen. Nem fogsz megbízni senkiben, és ezzel azt is képes vagy őrületbe kergetni, akit valójában szeretsz.


Az ifjúkori szerelem már rég a múlté. Nem fog annyira lelkesíteni semmi a világon, mint régen, mert tudo hogy semmi sem olyan fontos és nagyszerű, mint azt egykor hitted. Mindegy is, de valamelyikünk nagyon rossz helyen van.


Fontos Vagy Nekünk Egyesület, Nagytótfalu, Baranya, Hungary. Siklós-Villány-Beremend-Harkány térségében szociális, egészségügyi kulturális,. Köszönöm, hogy vagy nekem és én is nagyon szeretlek.


Magadhoz húztál, hogy szorosan megölelj, majd tolni kezdtél az ágy felé. Végigfektettél rajta, felettem támaszkodtál meg. Kezeimet nyakad köré kulcsoltam, orrodat az orromnak döntötted.


Nekem a bonyolult fáj Ne zavarj össze, ha nem muszáj Ragadj a földhöz, kérlek, ne kombinálj Nekem a hatalom fáj Pedig mondták, hogy nem muszáj Hatalomtalanul nem vagy több a zombinál Szerelmem kristálytiszta Lehet, hogy nem jön vissza Lehet, hogy nem is tudja, hányszor várom Talán már kövér disznó Elnyelte San Francisco Kilencről nem is tudja. Félrelépés, súlyos betegség vagy állandó stressz: és hirtelen fakulni kezd az öröknek hitt szerelem ragyogása. Sok házaspár nem tudja leküzdeni a nehézségeket, elválnak. Komédiázol, játszol csak velem, az élet mégis te vagy csak nekem ! Szemembe nézel, szívembe látsz, ha szerelmet kérsz, ott mindig találsz. Ha mindenki elhagy és senki nem szeret, ne félj, én mindig itt leszek veled.


Két csillag ragyog az égen, egyek ok már nagyon régen. Szeretlek, suttogják váltig, egyik te vagy , én a másik. Ha az itt olvasható szerelmes mondatok között nem találod meg az igazit, akkor nézz körül a szerelmes versek oldalon is, ott ugyanilyen szép mondatokat találsz, és ráadásul még rímelni is fognak!


Fontos vagy nekem szerelmem

Egy csendes este, amikor nem vesznek körül a barátok, becsukom a szemeimet és rád gondolok… halkan érted sóhajtok.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések