2018. június 1., péntek

Összeköltözés a párommal

Pedig az összeköltözés nem nagy dolog, sokszor szinte spontán történik: a párok vagy praktikussági okokból együtt keresnek albérletet, vagy egyszer csak azt veszik észre, hogy már hónapok óta nem voltak külön, és hogy a bútorkatalógus egyre gyakrabban forog valamelyikük kezében. Mi két hónapja vagyunk együtt, de rengeteg időt töltünk együtt(1-heteket), és már olyan, mintha ténylegesen együtt laknánk, de ő azt mondta, még nem kéne összeköltözni. Párommal nagyon keveset tudtunk kettesben együtt lenni különélésünk okán. Persze sok esetben előfordul, hogy az összeköltözés szinte észrevétlenül történik meg, először csak a fogkefédet hagyod ott, majd viszel váltóruhát, aztán azon kapod maga hogy minden este ott alszol, és a fél ruhatárad a pasidnál van.


Az első necces pont a lakás berendezése. Tudjátok, mikor előkerülnek azok a bizonyos tárgyak, amik már a lakásában is szúrták a szemeteket – esetemben ez például egy konkrét teknőspáncél (!) volt, ami azóta is a nappalink falán díszeleg. A párommal már éve együtt vagyunk, és most jutott el oda a kapcsolatunk, hogy összeköltözzünk. Már mindent megterveztünk, viszont a barátnőim mondták, hogy azért ezzel is óvatosnak kell lenni. Remélem tetszett Nektek, és ha összeköltözés előtt álltok talán hasznos volt számotokra!


Te voltál itt a múlt nyáron, nem hagytál el mint a párom. Látlak-e még fecskemadár? Miért ijesztő ez sok férfi számára?


Szerinted jó ötlet az összeköltözés ? Bele kellene vágniuk, és meglátnák, hogy semmi nem történik. Ha megvan a szerelem, akkor működhet. A párommal összeköltözés során megszűntek a bulik, de az italozás nem, együtt iszogattunk, sokszor nagyon másnaposan mentem dolgozni. Utána mindig néhány napig szünet volt, de mondhatom, hogy heti 1- alkalommal vittem túlzásba az ivást. Az elmúlt években benőtt a fejünk lágya, megszűntek a részegségig ivások.


Egy pár életében az összeköltözés , a közös élet megkezdése nagy mérföldkő mindkettejük életében. Az összeköltözés az alkalmazkodásról szól, a türelemről, a hosszú távú kapcsolat alapja pedig csakis egy szerető-értő, elfogadó partner lehet alkalmas. Lehetséges, hogy olyan az anyagi körülmény, hogy ideálisnak tűnik az összeköltözés , hiszen így csak egy lakást kell fizetni. Szeretem az összeköltözést, megvan a maga varázsa. De sajnos elkövettem, azt a hibát, hogy túl hamar vagy inkább túl rossz időpontban költöztem össze a párommal.


Még nem ismertük eléggé egymást és épp munkaváltás valamint államvizsga előtt álltam. Tudom, hogy világéletében elkényeztettem a cicut. Amikor évekkel ezelőtt felmerült az összeköltözés a párommal , mondtam, hogy van egy macskám, aki költözik velem. Na, hát persze cirmivel hoztuk a magunk kis életformáját, és ezért kaptuk is az ívet rendesen. Jelenlegi párommal ezeken már mind túl vagyunk sőt már az összeköltözés is szóba jött.


Na de vissza a lényegre valamiért nem tudok elmenni mikor vele vagyok először gondoltam több idő kell az elején azt hiszem a 4. Mikor kedves párommal évekkel ezelőtt az összeköltözés mellett döntöttünk, egy dologban (na jó, azért több dologban is) egyetértettünk: ha a többi bútorunk használt is lesz, hiányos is lesz, kissé ódivatú is lesz, a hálószobát vadiúj ággyal, matraccal, szekrényekkel szereljük fel. Euro Tresor - páncélszekrény, széf, trezor kereskedelem - Bentonit utca 14. Ahogy teltek az évek, úgy múlt el az ismeretlenhez tartozó varázslat, és lépett a helyébe a sok nyűg, amit az összeköltözés kiváltott. Rengetegszer csalódtam benne, de azt hittem, mindent megbocsátottam. A fotókat folyamatosan ellenőrizzük.


Ez a kérdés akkor szokott felmerülni a pár egyik vagy másik tagjában, amikor kételyei támadnak az összeillőségükről. Ilyenkor megnézzük a horoszkópunkat, a csillagjegyeinket, és ez alapján próbáljuk meghozni a döntést, hogy együtt maradjunk-e vagy sem. Azt gondolom, hogy a dolog ennél egy kicsit bonyolultabb, és egyáltalán nem biztos, hogy jó kérdést tettünk fel. A Párommal hónapja élünk távkapcsolatban, Ő éves, én leszek, ezerpárszáz kilométer van köztünk.


Viszonylag sokat lehettünk együtt ezalatt az idő alatt, csaknem a kétharmadát (többször mentünk már nyaralni, ha tu minden szabadidejét velem tölti, már a nyaralást is tervezi velem). Mi már 5hónapja költöztünk össze. Azt hittem, hogy milyen nehéz lesz egy lakás egyedül rendben tartanom, föleg, hogy egy pasi van a lakásban.


De kellemeset csalódtam, mert nem rendetlen, segítőkész. Porszívozik, söpör, felmos, és néha mosogat. Ask anything you want to learn about Szandi by getting on ASKfm. A párommal évesek vagyunk, másfél éve ismerkedtünk meg, nagyon örültünk egymásnak. Ez az idő a szokásos ismerkedéssel, összecsiszolódással telt.


Az exekről nemigen esett szó, csak nagyvonalakban. Többször szóba került az összeköltözés , de meg nem történt meg. Többnyire nálam a hétvégéket, szabadságokat. Az én életemben ilyen volt a párommal való összeköltözés : mindig volt valami indokom (anyagi okok, iskola kezdés, munkahely helyszíne stb.), ami miatt épp nem volt aktuális, néha meg egyszerűen találtam a pasiban valami okot, ami miatt “még korainak” gondoltam a közös életet. Aztán a coach-ommal kibogoztuk, mennyi.


Rövid időn belül összeköltözünk a párommal , és végre elkezdjük hármasban az életünket - mondta el Ági, akinek előző kapcsolatából született kisfia, Patrick, imádja a férfit. A közelmúltban a közös nyaralásunkon Patrick csüngött a páromon, nagyon szeretik egymást - fogalmazott boldogan az édesanya. Harmonikus párkapcsolat titkai - Hogyan küzdhetőek le a párkapcsolat nehézségei? Ha éppen szerelmes vagy, és azt tervezitek, hogy összeköltöztök, vagy házasságkötés előtt állsz, akkor ezt a lehetőséget ne hagyd ki!


Házasság ( összeköltözés ) előtti tanácsadás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések