2018. június 26., kedd

Hálás vagyok a családomért

Take the Five Easy Steps - Duration: 7:01. Annyira fontosak vagytok nekem. Például, hogy valaki előreengedett a sorban, hogy pont akkor jött a busz, amikor a megállóba értem, hogy újraadják a kedvenc sorozatom a tv-ben. Amiért ma hálás vagyok fórum, 1. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok. A hála lehetetlenné teszi a boldogtalanságot.


Nagyon hálás vagyok a jó Istennek a családomért , mindennap meg is köszönöm. Ez az egyik legfontosabb titok, amit meg kell tanulnod. Ez nagy dolog, főként, amikor látjuk, hogy minden milyen törékeny. Miért vagy hálás az életben? Határozott és erős vagyok , tele energiával.


Hálás vagyok mindazért ami vagyok , amim van, és amiket megélek. Továbbá hálás vagyok a családomért (oops, azt hiszem ezzel kellett volna kezdenem, és nem egy töltött, döglött pulykával). A csoportba Te is tölthetsz fel saját szerkesztett képet saját albumodba a neveddel ellátva.


Küldjétek őket tovább bátran. Az együtt töltött csodás évek életem legszebb,legboldogabb évei voltak. Köszönöm, gratuláció, szeretettel feliratos megosztható képek has 12members. Csoportomban online ingyenes programokkal készített köszönöm, gratulációs, szeretettel, hálás vagyok , őszinte részvétem témában találtok képeket. Mi az, amiért a leginkább hálás vagy az életedben?


Tudom, hogy mindig számíthatok rájuk és ők is tudják, hogy mindenben számíthatnak rám. Publikálom irásaimat irodalmi folyóiratban, s más helyeken, ahol lehetőség adódik. Boldog nyugdíjas vagyok.


Pályázatokon veszek részt, másodszor jelennek meg verseim a Kláris Antológiában. A legbüszkébb az elért iskolai eredményeimre vagyok. A válasz 1-ban hasznosnak tűnik.


Amikor nincs rajtam zöld ruha, szívesen biciklizek a Börzsönyben, kapálgatok a tanyán és feleségemmel, Zsófival próbáljuk a jegyeseket megfertőzni. A legegyszerűbb dolgokkal kezdjük. Minden nap legyen ez az esti rituálénk része.


Hálás vagyok a családomért

Szánjunk rá napi percet, hogy leírjuk gondolatainkat. Csak szerettem volna megmutatni, mit kaptam szülinapomra #128578; Epres sajttorta! Holnaptól indul a program.


Isten tenyerén Azért nem félek én, bármi fáj nekem, Mosolyog a szemem. Száz jajszó között is bízom vakon, Hitem fel nem adom! Másodsorban anyukámnak vagyok hálás azért, hogy egészen kicsi koromtól kezdve megmutatta a világot, a rossz dolgokat is, de nyilván nem csak azokat, sőt.


Hálás vagyok a családomért

Uram azért is hogy három egészséges gyermeket nevelhetünk és azért is hogy most ismét megajándékozol minket egy kisbabával. Sokat nevettünk (és sokat vitáztunk is), de alapvetően nagyon bírom őket, és nagyon hálás vagyok az én kis családomért. Oldalakat tudnék teleírni élménybeszámolóval, de a lényeg úgyis az, hogy elmondhatatlanul hálás vagyok a családomért és a barátainkért, nagyon jó kis. A zenei portál csatornáján hétről hétre ismert magyar zenészek kommentálnak aktuális zenei híreket. A legtöbb ember elalvás előtt átgondolja a napját, és felkészül lelkiekben a holnap kihívásaira.


Persze, mindig lehetne jobban teljesíteni, de ahhoz, hogy jól érezd maga válassz ki párat az alábbi mantra közül és mondogasd kitartóan, amitől jobban fogsz aludni, és boldogabb, kiegyensúlyozottabb ember leszel.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések