2015. július 22., szerda

Nem tudom eldönteni hogy mit érzek

Nem tudom eldönteni hogy mit érzek

Abban a helyzetben vagyok, hogy nem tudom eldönteni mit is érzek igazán. Ugye ha valaki szerelmes, vagy tetszik neki az illető, a gyomrában és a. Az, hogy néhány pár valóban igazi szerelemre alapozza a házasságát, míg mások csupán fellángolásra. Hogy tudom megkülönböztetni a kettőt? Az aranyláz idején sok bányász gondolta, hogy meggazdagodott.


Nem tudom eldönteni hogy mit érzek

Később azonban hatalmasat csalódtak, mert rájöttek, hogy nem aranyat találtak, hanem egy értéktelen ásványt, a piritet. Aztán sokat beszélgettem egy idegen férfival, aki rávilágított arra, hogy én igenis nagyon szeretem a férjemet, de nem úgy, ahogy az előtte lévőt szerettem. Fogadjam el, hogy Őt így tudom csak szeretni, nem másképp. Ennyi a megoldás kulcsa.


Miért nem tudom eldönteni hogy mit érzek ? Van egy srác , és nem tudom mit érzek iránta. Nemhiszem hogy szerelmes lennék belé. Abban a táborban más fiúk csináltak rólam alulról egy képet nem látszott semmi.


Nem tudom eldönteni hogy mit érzek

Hideg volt, így a füst mellett, jól látszodott, a meleg levegő is, ami kiáramlott a tüdődből. Nem tudom eldönteni hogy. Próbálkozott, én meg nem csináltam semmit.


Sokszor veszekedtünk ezen-azon. Van így értelme együtt lenni? Honnan tudhatom meg biztosra, hogy mit is érzek ? Lehet, hogy sokak számára ez a kérdés hülyén hangzik. Unsubscribe from SzNikolSz - Cartoon Music Collection? Soha nem lesz az életemben Olyan ember kit, Úgy szeressek mint téged!


Egyszer normálisan viselkedek vele, egyszer, pedig távol akarom tudni magamtól. Vissza ültem a kanapéra, és bekapcsoltam a tévét. Neo-val néztem egy sorozatot. Kulcscsörgésre eszméltem fel.


Pár hónappal ezelőtt simán azt tanácsoltam volna magamnak, hogy szakítsak, mert ennek így nincs értelme, most meg kb. A legfontosabb szerintem azt eldönteni , hogy mit is akarsz kezdeni a programozással. Ha csak hobbi, akkor a -on SkillShare-en és egyéb oldalakon bőséges információt találsz hozzá. Ha dolgozni szeretnél, mint. Miután nem beszelunk napokig, vagy hetekig hirtelen felhivsz vagy írsz nekem hogy találkozzunk.


Néha úgy érzem hogy te sem tudod mit akarsz aztán rájövök hogy ez lehetetlen mivel én egy múló dolog vagyok nalad. Egyszerűen van hogy kedved van hozzam akkor beszélgetünk de van hogy leszarsz nem írsz vissza stb. Bár azt hiszem, nem volt mégsem elég megfelelő a szerepre, mert a karakterétől félnem kellett volna, de én vártam, hogy mikor. Ilyenkor kell azt mondano „nos, tudom , hogy mit érzek , de azt is tudom , hogy mi az, amit tudok. Isten nagyobb ennél, és azt is tudom , hogy ha ezt kell tennem, akkor meg tudom tenni.


Mikor azt mondod: nem tudom , hogy mit érzek iránta hazudsz. Ezt jól tudom én is, és jól tudod te is. Mondd inkább azt, hogy nem érzel semmit, mert olyan nincs, hogy valaki ne tudja eldönteni az érzéseit.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések