2017. július 10., hétfő

Küzdök érted idézetek

Küzdök érted idézetek

De igen, még érezni fogod néha, fájni fog, de egyszer majd eljön annak is az ideje, amikor fájdalom nélkül tudsz azokra a sebekre nézni, amik most megölnek. Benned van, és benned is mara de csak addig, amíg meg nem érted , és el nem tudod engedni. Carole Mortimer: Életfogytig küzdök érted Elolvasva a fülszöveget, egyből az Ilyen az élet c. Természetesem semmi köze nem volt egyiknek a másikhoz, csak az alap stimmelt, ettől függetlenül mosolyogva, teljesen elégedettem tettem le könyvet. Onnantól könnyebb lesz.


Küzdök érted idézetek

Nem küzdök többé a sorsom ellen! De nincs olyan, hogy sors, hát nem érted ? Te is tanúbizonyságot szerezhettél arról, hogy az életünk a döntéseink szerint változik. Felelős vagy azért, hogy miként alakulnak a dolgaid. See actions taken by the people who manage and post content. Fogd már fel, hogy szeretlek te idióta, küzdök érted már mióta.


Ne sírj, mert véget ért, mosolyogj, hogy megtörtént! See more ideas about Quotes, Life quotes and Motto quotes. Te vagy az első, kinek hinni tudtam. A legjobb idézetek egyhelyen.


Szépségedhez nem fogható semmi. A csillagok elvesznek tündöklő szemed ragyogásában. Csókolnám az ajkad és ennyi. Fognám kezed és szemedbe mondanák ennyit.


S együtt hódítjuk meg a világot. S már a halállal sem küzdök , most már csak bátorságot gyűjtök. Csak a Halál csókját érezném már végre. Egy rövidke szó, mit kimondani nehéz, főleg neke kit elérni oly nehéz. Hisz Téged várlak, Érted sírok, Érted élek!


Küzdök érted idézetek

Sohasem hittem, hogy így tud fájni, hogy a nevetés könnyeké tud válni. Küzdök érted már mióta. De ha neked egy ribanc kell, Akkor engem felejts el.


Egy nap majd hiányozni fognak az üzeneteim, amiket küldtem neked. De hogy ellened vagy érted , magam sem tudo. Nem vagyok naiv, csak mert remélem a csodákat. Eljön egy pont az életünkben, amikor hivatalosan f. Becsukhatod a szemed azok előtt a dolgok előtt, am.


Remélem tetszeni fog NEKED! Ez tényleg egy szupR hely. Néha sírok, néha nevetek, az a baj, hogy valakit nagyon szeretek.


Hiányozni fog, hogy mennyire aggódtam érted , amikor túl sokáig voltál kint. Játszom, mint egy bohóc, a színpadon. Az élet egy nagy szerepjáték. Szeretném ha élvezettel mennél végik oldalamon!


Nem akarom, hogy óvjanak és eltartsanak. Ha valaha is férjhez megyek, olyat választok magamnak, aki ezt megérti. Miért nem látod be végre, anya, hogy más vagyok, mint te!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések