2017. május 31., szerda

Szerelmes vagyok vagy csak szeretem

Honnan tudo hogy szerelmes vagy ? Már megint csak őrája gondolok, már megint csak akarok egy jó nagyot - hangzott egykor az A. Bizottság Már megint itt van a szerelem című, ma már szinte klasszikusnak számító dala. Ami azt jelenti, hogy mindig szeretni foglak. Hogy ha idővel ezek az érzések halványulnak is, én mindig itt leszek neked.


Hallhattuk, vagy esetleg a mi szánkat is hagyhatta már el a klisé: „Szeretlek, de nem vagyok beléd szerelmes. De vajon miért és hogyan alakul ki bennünk ez az érzés? Valószínűleg alapból hiányzott vagy idővel kihűlt a beteljesült szerelem egyik alappillére. Szerelmes vagyok, vagy csak szeretem ? Osztálytársak vagyunk éve, de csak most találtunk egymásra. Valahol jó érzés hogy felnyitottad a szemem hogy nem vagyok egyedül még millióan vannak így.


Bár az én barátnőimre ez nem igaz, mert általában vagy nincs vagy van párkapcsolatuk,férjük,szerelmesek,stb, így én csak irigykedve tudok rájuk és persze örülni is hogyha boldogok. Tizenkilenc vagyok , tehát nagykorú. Tandíjas főiskolára járok, de csak azért, mert a szüleim addig rinyáltak, hogy legyen diplomám, amíg belementem.


Szerelmes vagyok vagy csak szeretem

A leggázabb, hogy apám félévvel ezelőtt bemondta az unalmast, és dobbantott otthonról egy fiatal nővel. Ugyanis nyilván van olyan, hogy az ember csak azt hiszi. Persze az is elég valószinű, hogy emberenként változik, de alapvetően, gondolom hasonló. A névtelen vagy általános jellegű adatok, melyekből az Ön személye nem azonosítható, nem minősülnek személyes adatnak, így nem tartoznak ezen Tájékoztató hatálya alá. Nem mintha én lennék az egyetlen ezen a „téren”.


De mindenki engem kérdez. Talán azért, mert nem értik a barátaim, hogy miért vagyok szomorú. Hogy mi az oka annak, hogy bánt engem az, ami nem lehet az enyém. Megeshet… Csak az ő hangja cseng a fülemben a legmélyebb.


Még nem vagyok szerelmes ! Egy kapcsolat elején a két fél általában nem egyszerre lesz szerelmes. Furcsa, de a férfiakra jellemzőbb az azonnali „belelkesedés”, már az esküvőről, a közös életről és a gyerekekről beszélnek, a nők pedig ilyenkor pánikolnak be, hogy atyaég, ettől ők még nagyon messze vannak. Ha csak ennyit akkor kérlek ne is olvass tovább, mert ez a tudás nem neked való… Ezt most komolyan mondom.


Tényleg szerelmes vagyok ? Valójában miért pont belé vagyok szerelmes és nem másvalakibe? Ezekre nagyon nehéz választ adni, és mindenki csak saját maga tudja megválaszolni, hiszen személyes érzésekről van szó, de azért akad néhány útjelző, ami segíts eligazodni ebben. Ha szerelmes vagyok , akkor szeretem a narancsbőrö szeretem a szarkalábai szeretlek akkor is ha itt-ott megereszkedett, szeretem ha nem is olyan feszes és szoros. A jól vagy rosszul választás is azonban csak egy illúzió.


Szerelmes vagyok vagy csak szeretem

Amikor merünk a szívünkre és a belső hangunkra hallgatni, valójában sosem dönthetünk rosszul! Van valaki, akire várok, legyen az egy nap, egy hónap vagy egy év, én várni fogom akkor is ha esik vagy havazik. Love is like water: you can fall into it, you can drown in it.


A szerelem olyan, mint a víz. Sok időt töltök a munkahelyemen, és pár hónapja jött egy új kolléga. Rengeteg időt töltünk együtt, akkor is, ha épp nem kell együtt dolgoznunk.


Hétvégénként hiányzik, amikor nem találkozunk, pedig szeretem a férjemet. A Valentin napja oldalon kedvedre válogathatsz a szép idézetek, szerelmes idézetek, rövid szerelmes versek és a legszebb szerelmes üzenetek közül. Küld el szerelmednek vagy csak olvasgas válogass belőlük kedvedre, ha Téged is éget a szerelem. Olvasni kezdem az egyik tőlem neked könyvet. Bejön a fürdőbe, letérdel mellém, és ad egy csókot az arcomra.


Nem érdekel, ki mit gondol, nem érdekel, milyen íratlan szabályokat szegek meg. Hirtelen mindent rózsaszínben látsz, és semmi más nem számít. Menthetetlenül szerelmes vagy.


Szerelmes vagyok vagy csak szeretem

Vagy az egész csak egy fellángolás? Hogy el tudd dönteni, először is gondolkodj el azon, hogy hogyan változott a fiúkról vagy a lányokról alkotott képed az utóbbi években. Nem vagyok szerelmes a férjembe, már egy ideje.


Csak tudom, hogy régen nagyon szerelmes voltam belé, és az elmúlt, és megmaradt a szeretet, nagyon erős szeretet. Másba vagyok szerelmes , ha rá gondolok, gyorsabban dobog a szívem, és összeszorul a mellkasom. Az az igazság, hogy néha borzasztóan furdal a lelkiismeret, attól félek, hogy ez már száz százalékos megcsalás. Sokkal inkább, mintha valakivel szexelnék, hiszen szerelmes vagyok , nem tudom kiverni a fejemből, állandóan rágondolok, és a képzeletbeli világomban nem feltétlenül csak beszélgetünk.


Az baj, ha nem vagyok szerelmes a páromba, de nagyon is szeretem ? Miért szeretem legbelül, a lelkem mélyén még mindig azt a férfit, aki közölte, hogy bár vonzódik hozzám, de nem szerelmes ? A tetejére fekete szezámmagot szórtam, de a kömény, vagy a reszelt sajt is tökéletesen illik hozzá, de akkor sem történik semmi, ha nem szórod meg semmivel, csak lekened tojással. A macerásnak tűnő leírás senkit se tántorítson el az elkészítésétől, mert közel sem annyira bonyolult, mint első elolvasásra gondolná az. Egy időben el sem tudtam képzelni, hogy magas sarkú nélkül lépjek ki az utcára, most azonban csak a napjaim töredékében hordom ezeket a darabokat – és akkor is kizárólag a kényelmes változatokat vagyok hajlandó felvenni.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések