2018. december 24., hétfő

Mióta anya lettem vers

Anya - vers ) Anya vagyok, – bár nem annak születtem. Anyává én, egy csodás napon lettem. Nem magyarázom, csak összefoglaloMikor felkelek, még alszik a csalá nézik az álmuk szebbik oldalát. Alvó arcukra lágy puszit adok, ilyenkor én, egy halk vekker vagyok. Mesélj anya , mesélj rólam!


Mióta anya lettem vers

Milyen lettem , amikor már megszülettem? Sokat sírtam vagy nevettem? Tényleg nem volt egy fogam sem? Ha én nem én lettem volna, akkor is szerettél volna? Anyák napja (népköltés) Már megjöttünk ez helyre, Anyánk köszöntésére.


Anyám, légy reménységben, Köszöntlek egészségben! Mióta gyerekem van, az életemnek állandó velejárójává vált a bűntudat. Nem élvezem az önmarcangolást, sőt!


Pozitív életszemléletűnek tartom magam, de a tökéletes, megbánás-nélküli anyai életformát még nem sikerült elérnem. Igen, nekem is mást jelent, mióta édesanya lettem ! Sign in to like videos, comment, and subscribe. Te nem tudod- bár lehet sejted-, De én titkon mindig figyellek. Látom szemedben a fájdalmas gyötrődést, Amiért az élet épp rád mért ennyi szenvedést.


Minden éjjel azt álmodom, hogy mellettem állsz, szerelmes szavakra s forró csókra vársz. Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom. Anya , lánya verset keresek, tudtok ilyet ajánlani? Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Harminckét évem elszelelt s még havi kétszáz sose telt. De nem lettem , mert Szegeden eltanácsolt az egyetem fura ura. Szepesi Attila: Télapó éneke Hipp-hopp fut a szán, siklik szaporán. Dobrokol a havon szélvész paripán. Hejhó ügyesen vágtat tüzesen, húzza a. Anya , akinek holt gyermeke van, a fél testével maga is halott, és húzza, vonja le, a föld felé, mit énjéből a földnek átadott.


Tudjátok, van az a mondás, hogy „Amíg nem volt gyerekem, azt hittem, hogy iszonyú fárasztó az életem. Lehettem volna oktató, nem ily töltőtoll koptató szegény legény. Mióta van gyerekem, nem tudom, hogy korábban miben fáradtam el. Ezt a nagy igazságot gyerekek előtt a szülők nagyképű dumájának könyveltem el, aztán én is anya lettem. Elmentem nőgyógyászhoz, de szűz voltam, ekkor már a férjemmel is együtt jártunk, négy hónapja és együtt is aludtunk minden héten – anya is meglepődött, hogy még szűz voltam.


Félt, mint minden más anya , de bölcs mosollyal hagyja csak megérni bennem minden titkomat. Az érc-oroszlán üstökét csóválva riadtan reng a halál-színpadon. Az én anyám mégis más mint a többi száz ezer! A Halál lesi, tárt karokkal várja, hogy Úr legyen a sápadt arcokon.


Egy szép vers az anyukákról. Boldog, puha ölelés, Anyu- szagú biztonság, Örök ez az érzés, S mindenhol rám talál. Miért is ne mosolyogna? Hiszen mosolyognak az angyalok is mióta világot adott nekem. Jó érzés visszaemlékezni az első pillanatokra.


Mióta anya lettem vers

Köszönöm, hogy elolvastad ezt a bejegyzést!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések