2018. december 18., kedd

Hálás vagyok érted

Hálás vagyok érted

Zenés Randevú Balázs Palival a Muzsika Tv-n. Hogyan lehetek tartósan hálás a párkapcsolatomért? Sokan felteszik nekem ezt a kérdést, amikor párkapcsolati problémával keresnek meg. Tapasztalatom szerint a párkapcsolat az a terület, amiért folyamatosan tenni kell. A kapcsolat kezdeti szakaszában még csak a jót és a pozitívat látjuk a másikban.


A fantasztikus ebédért is hálás vagyok , egy új ételrecepttel lettem gazdagabb :-) Köszi Rita! Mindezt nagyon helyesen, a lány szemmagasságából. Teremtőmmel egy vagyok.


Refrén: Hála, hála, hála, hála hálám bennem felragyog. Az, hogy én ki vagyok , attól függ, hogy te kinek akarsz látni engem! A barátság öröme, azt jelenti, hogy valaki rádbízott egy titkot. Egy jó horgász mindent megtesz, hogy horgára olyan csalit tegyen, amit szeret a hal.


Ez nem rossz tipp azok számára sem, akik sikeresek akarnak lenni az emberi kapcsolataikban! Sok dologra tanított meg,felnőttem mellette! Igaz,internetes barátság,és már nem olyan mint régen,de akkor is hálás vagyok neki,mert ha nem került volna ő az életembe,már én sem lennék! Ma reggel egy üzleti előadáson voltam. Mindig hálás vagyok a lányoknak, akik szervezik, hogy nagyon hasznos témákat szednek csokorba.


A mai téma az instagram volt. Klassz előadás volt, profi az előadó, én mégis szomorúan indultam haza. Tiszta szív - pozitív élet.


Hálás vagyok érted

A próbák ellenére hálás vagyok , hogy Jehovát szolgálhatom. Maatje de Jonge-van Den Heuvel elmondása alapján. Az életem során olyan időszakok is voltak, amikor a hitem próbára volt téve. Ami gond volt és nehézség, azokból tanultam, a jelennek szép alapjait építette múltam. Ha eluralkodik rajtunk a félelem, a kétségbeesés, a megszokás, az állandóság, a reménytelenség, és a tragikum hálát adhatunk Istennek a bajor cukormázas kekszért.


Amikor azt mondom feleségemnek, hogy „nagyon hálás vagyok érted ”, ő azt kéri, hogy legyek konkrét. Szereti hallani, hogy mit értékelek benne, és miért vagyok neki hálás. Tehát, amikor imádkozol, mondd el Istennek, hogy miért vagy hálás ! A hit nagy lépése, amikor előre megköszönünk valamit Istennek. Az elsők mi leszünk – mert mindannyiunknak volt legalább egy olyan tanára, tanítója, akinek a törődése. Nagyon hálás vagyok nekik, hogy nap mint nap hatalmas lelkesedéssel és szorgalommal dolgoznak együtt velem a közös célunkért.


Hogy odateszik magukat, hogy folyamatosan fejlesztik a tudásukat, és kitartanak mellettem jóban és rosszban is. A legszuperebb csapatom, boldog vagyok , hogy velük dolgozhatok! Szigeti Zsuzsi vagyok , online networker, mentor.


Nem volt ez mindig igy! Ugyanis egy olyan világból jövök, ahol vállalkozóként rengeteg terhet mért rám az élet. Leginkább a négy csodálatos gyermekemért, akik bár már nagyok, még mindig tanítanak. Minden reggeli ébredés ajándék nekem, és egy döntés is a jó mellett.


Példamondatok a(z) hálás vagyok szó használatára angolul. Az alábbi mondatok külső forrásokból származnak és nem miden esetben ponstosak. Hálás vagyok a feladataimért, a küzdelmeiért, a sírásaimért és a nevetéseimért.


További részleteket itt olvashat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések