2018. december 12., szerda

Ha nem akar összeköltözni velem

This feature is not available right now. Párommal éve vagyunk együtt. Please try again later. Vedd észre, ha párod még nem áll készen az együttlakásra!


Ha nem akar összeköltözni velem

Ha az érintett az adatkezelőnek a meghozott döntésével nem ért egyet, illetve ha az adatkezelő a határidőt elmulasztja, az érintett – a döntés közlésétől, illetve a határidő utolsó napjától számított napon belül bírósághoz fordulhat. Az érintett a jogainak megsértése esetén, valamint az Infotv. Nem egyszerű amit írni fogok, de ebben az esetben, annak érdekében, hogy Ön ne sérüljön, muszáj ultimátumot adni, ha tudnának a dologról beszélgetni, ha meg tudná a párja fogalmazni, hogy mi zajlik benne, akkor könnyebb lenne elfogadni, de így, hogy ezt nem teszi. A többségük fél a felelősségtől, úgy gondolják az összeköltözés, maga után vonja egyből a házasságot, a gyermekvállalást, és a sírig tartó szerelmet.


Sokuk úgy érzi, még nem áll készen erre a felelősségteljes feladatra, így a legésszerűbbnek az tűnik, ha a különéléssel szabnak gátat az elköteleződésnek. Nem akar összeköltözni velem, mert azt mondja, nincs még itt az ideje, én meg a sok elutasítás után már nem tudom, hogy összeköltöznék-e vele. Mindenesetre szeretném megpróbálni. Az igazság, az, hogy a mi kapcsolatunkat az anyósom nehezíti meg.


Nagyon féltékeny rám, nagyon fogja a fiát, rengetegszer megbántott engem. Velem ilyen nem történik, nem élek együtt senkivel. A megkeseredett szingli beszél belőlem? Míg a barátnőm mesél, én csak merengek és hümmögök.


Nem azért, mert nem érdekel, hanem mert erre nem lehet mit mondani. Ha esetleg nem tudtad: a Csajok és Pasik társkereső egy igen népszerű ismerkedős oldal, ez itt a hozzá kapcsolódó párkapcsolati blog, nem csak a társkeresők történeteivel. Ha végeztél a sztorival és szívesen keresnéd te magad is a nagy Őt, nézz be hozzánk! A regisztráció ingyenes és azonnal kipróbálhatod. Nem igazán értettem az ellenszenvét, Sanyi mindig nagyon barátságosan fogadta.


Egyszerűen ki akarta sajátítani a szeretetemet. Sanyit és felelősséget vállaltam érte, akkor ezen nem tudok, nem is akarok változtatni. Egyenlőre azért nem élünk együtt mert van egy tartozása amit végrehajtó von le a fizetéséből. A testvéreivel él együtt és erre hivatkozik,hogy addig nem akar összeköltözni amíg ez a tartozás le nem telik.


Tehát az összeköltözésről már volt szó,de a házasságot és a gyereket maximálisan elutasítja. Egyszer az volt a válasza, hogy Ő soha nem akar velem lenni, utána azt mondta, át kell gondolja. Mint kiderült, a kolléganőjével kapcsolatban van és hónap után szeretnének összeköltözni és szeretné a családjának bemutatni. Ha vele akar lenni, akkor miért mondja nekem, hogy elgondolkozik azon, hogy hazaköltözik hozzám? Azóta tényleg többet jelentkezik, többet is szeretne velem lenni, közeledik hozzám, de én úgy viselkedem mintha még semmit sem éreznék iránta (persze biztos érzi, hogy ez nem így van), de ha átölel akkor viszonozom és rá mosolygok.


De persze nem ugrok egyből, ha találkozni akar , hisz más férfi is kíváncsi rám. Hú, ez a sok meredek kanyarulat és nem működik a fékem! Lehet, hogy mégiscsak villanykapcsoló vagyok.


Mikor meglátlak, mindig felvillanyozol! Ha szeretnél lefeküdni velem , akkor mosolyogj egy picit! Remélem, van biztosításo mert éppen komoly gondokat okoztál a nadrágomban! Ráadásul pedagógusként nem kerestem sokat, miközben a férjemnek szaladt a szekere.


Ha nem akar összeköltözni velem

Egy idő után aztán azt vettem észre, hogy sokkal kedvesebb velem , ha az ágyban a kedve szerint alakulnak a dolgok. Azt is megfigyeltem, hogy sokkal adakozóbb és nagylelkűbb, ha az aktus után állok elő valami extra kívánsággal. Soha nem éreztem még ilyet mint akkor ott. Mintha azon a napon ellopták volna a lelkemet, mert azóta teljesen kifordultam önmagamból. Nagyon nehéz a helyzetem, mert fel kéne adnom a mostani életem a férjemmel.


Nehéz döntés előtt állok. Szeretem Nórit, a férjemet viszont már rég nem , de nagyon jó férj és apa.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések