2018. április 3., kedd

Blog reklámbevétel

Két napja felmerült bennem, hogy csak a saját gépemre írok pár html fájt, jegyzeteket, képek, videók, szöveg, linkek, aztán majd pár év múlva lehet felteszem a netre, blog formájában tudom tovább tölteni tartalommal. Vagy tartalomkezelő rendszerben, ki tudja. A legegyszerűbb, leginkább passzív jövedelemforrás egy blog számára a reklámbevétel. Csak a Magyarországon rendelkezésre álló, automatikus rendszerekkel (pl.


AdSense, eTarget) pillanatok alatt kihelyezhetők hirdetések a blogra, senkinek semmit nem kell eladni, az egészet automatikusan intézi a rendszer. Ebből nem látszik egyértelműen, hol lehet a valódi pénzforrás, miből lesz ezeknek az oldalaknak bevételük. A reklámbevétel a legkézenfekvőbb megoldás: sokáig szinte egyeduralkodó pénzkereseti lehetőség volt az, hogy felépítettél egy látogatott honlapot, aztán szereztél rá hirdetőket és számolgattad a bevételt. Fanficet szeretnék írni, és nem tudom, melyik blogszolgáltatót válasszam.


Mindkettővel volt már dolgom) Aktív blogom a blog. Van az a pénz, amiért világsztárok szerepelnek reklámokban. Japánig is elmennek egy reklámbevétel miatt. Lássuk a legnagyobbakat, ritka ostoba japán reklámfilmekben parolázni.


Ez azt eredményezte, hogy egyre kisebb szeletet tudtak kihasítani a hirdetési tortából, hiszen ugyanaz a reklámbevétel egyre több szereplő között oszlott meg – írta a The Conversation. Emellett a legújabb betűszedési, illusztrációs és nyomtatási technológiák alkalmazása sok pénzbe került. Reklámbevétel honlapbol. Elég régóta vannak honlapjaim, sajna pénzt egyikre sem szánok, magamnak írogatok (főleg ha senki nem kommentezik, csak e-mailben keres meg), viszont néha vannak elég jó látogatottsági statisztikáim.


Van még egy harmadik lehetőség, miszerint a világon minden illetékes tudott mindent, csak senki nem tett semmit, „hazafiságból”, ebbe bele sem merek gondolni, ugyanis ez lehet a legvalószínűbb. No, mindegy, ez is ki fog derülni, nem úgy ismerem én azt a hivatalt, hogy lemond tizenhárom év reklámbevétel után járó adóról. A juve nem igazán volt arról híres, hogy szép focit játszik, az eredményességet tekintették elsődleges szempontnak.


Blog reklámbevétel

Viszont a több nézőhöz a jobb tv eladásokhoz szebb foci kell, mert aki nem juve drukker az nem nézi meg mert érdektelen. Viszont ha jo focit játszanak sokkal nagyobb a reklámbevétel. Nálunk este nagyon kevesen tévéznek, ezért viszonylag alacsony a reklámbevétel a sávból, s ezért nem túl sok értelme lenne drága kasszasikerekkel telerakni a műsort. Sok blockbuster film kap ugyanis 16-os besorolást, és az ORTT szerint az ilyen filmeket csak óra után lehet leadni. A keddi napon került átadásra a New York-i Time Square-en a világ egyik legnagyobb digitális hirdetőtáblája, melynek felülete nagyobb, mint egy futballpálya.


Az építő cégnek akár millió dollárt is hozhat évente a reklámbevétel , hiszen már most óriási az érdeklődés a felület iránt! Mivel azonban egy egyelőre friss – a gyerekcipőben járó jelző talán már túlzás lenne, mondjuk inkább kamaszkorát élő – területről van szó, a mobil megjelenítésben bőségesen akad hasonló eldöntendő kérdés, ráadásul a piac hajlamos. Ennek az a fő oka, hogy nem használja ki a rekord látogatottságában rejlő előnyöket reklámbevétel szerzésére, vélik elemzők.


De terjed az is, hogy alanyi jogon lehet igényelni energetikai korszerűsítésre milliókat. A hiszékenységet politikai vagy magáncélokra (az utóbbi esetben adathalászás, vagy reklámbevétel növelés céljából) kihasználók aztán még a végén kedves, jó emberként is megmaradhatnak az emlékezetben. Hazai viszonylatban pedig az Indexbe “beintegrált” blog. Ebben a versenyben mind a Népszava, mind a Népszabadság lemaradt, s a fejlesztés költségeit nem tudták vagy nem akarták “kigazdálkodni”.


Jah igen, hát, ha nem megy le a tévében a műsor, akkor nincs reklámbevétel. Korpásodás elleni sampont és domestoszt? Vajon miket reklámoznak közben?


Blog reklámbevétel

Ha azt nézzük a jegybevételek és a játékoseladás bevételei alig érik el a teljes értékesítés árbevételén belül a -ot. Vagyis a maradék -a a közvetítési jogok valamint a reklámbevételekből áll. A legnagyobb összegből gazdálkodó Szolnoki Olaj szereplése negatív meglepetés.


A klubok bérre költött összegének aránya pedig jóval kevesebb, mint például az a labdarúgásban megszokott.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések