Különböző tematikájú, nagy sikerű programozó táborokat szervezünk. Az egész napos, főként egy hetes táborainkban a fél napos programozást játékok és sport programok követik. Csinálj te is saját számítógépes játékokat!
A programozás egy univerzális kulcs a jövőhöz, és nagyon szórakoztató! Ha megtanulod az alapokat, egy egészen új, izgalmas világ nyílhat ki előtte ahol te magad alkotod a szabályokat, és bármit megvalósíthatsz, amit csak elképzelsz! A félév során egyszerű játékok fejlesztésén keresztül, olyan tudást szereznek, ami által képessé válnak jobb játékokat tervezni, fejleszteni. A kurzusnak nem célja, hogy új programozási tudáselemeket sajátítsanak el, a kurzus során fejlesztett játékok a már megszerzett programozói tudásukra építenek.
Kíváncsiak voltunk, hogy fér meg egymás mellett a számítógépezés, robotprogramozás és a szabad játék. Fantasztikus volt a hangulat és renegeteg diákunk ellátogatott a rendezvényre! A gyerekek és a szüleik számos előadást hallgathattak meg, programozhattak, robotozhattak, kipróbálhatták a virtuális valóságot, drónokat reptethettek. A tábor végére pedig képesek lesznek különböző típusú (például sport-, mászkálós, játéktermi) háromdimenziós játékok önálló elkészítésére is. A Cool Tools Video táborban a gyerekek megismerkedhetnek a videóvágás eszközeivel és alapelveivel, sőt, önállóan készíthetnek rövid videókat.
Bízunk benne, hogy jövőre is minket választotok! Kellemes estét, jó szórakozást, diákjainknak finom gyerekpezsgőt és persze Boldog Új Évet kívánunk! A Cool Tools Web táborunkban a résztvevők népszerű képszerkesztő programok segítségével hatásos és figyelemfelkeltő alkotásokat hozhatnak létre. Számítógépes vagy konzol játékok magyar fejlesztőktől a hőskortól mostanáig. Egy nagyon édes videó kicsiknek ÉS nagyoknak (is) a 2D és a 3D közti különbségekről - egy cuki mesébe ágyazva.
Többszörösen díjazott magyar. Mi már nagyon készülünk a Karácsonyra, reméljük, Ti is! Logiscool Siófok, Siófok. Ezen kívül a feladatok megoldása felkeltheti vagy növelheti az érdeklődést a matematika vagy fizika iránt is, így az iskolai eredmények is javulhatnak.
A gyerekeknek természetes, hogy számítógépet, tabletet, okostelefont használnak. A nyári táborok ugyanott zajlanak, ahol tanév közben a kurzusok is. Széles körű egyetértés van abban is, hogy a programozás a jövő nyelve. PM MŰHELY A HTE Projektmenedzsment Szakosztálya a BME Hálózati Rendszerek és Szolgáltatások Tanszékével és a Corvinus Egyetem Stratégia és Projektvezetés Tanszékével együttműködve rendezi meg a 43. Köztük több étkezési szünettel, pihenővel.
Küldtetésünk a programozás, a digitális írástudás oktatása, ami jövő „angolja”, s már most is elengedhetetlenül szükséges minden szakmában. MIT OKTAT A LOGISCOOL ? Apple számítógépet talált a szülei padlásán, és alig hitt a szemének, amikor bekapcsolta John Pfaff, a New York-i Fordham jogi egyetem professzora megtalált egy porosodó számítógépet a padláson, és ott folytatott egy játékot, ahol évvel ezelőtt abbahagyta. Iskolával közösen szervezi meg az eseményt, kérjük tehát, hogy a regisztrációnál ezt a helyszínt válasszátok ki! A verseny attól is egyedi, hogy külön felkészülést nem igényel, a hétköznapokban megszerzett tudásra alapoz.
Digitális fejtörők és számos izgalmas logikai feladat várja május 26-án a 3-6. A saját számítógépes játékok , programok készítése során kreativitásukat is fejleszthetik és közben észrevétlenül komoly matematikai, programozói tudásra tesznek szert. Az alapokat kifejezetten gyerekek számára kifejlesztett programnyelvvel oktatják, az algoritmikus gondolkodást úgynevezett „géptelen” játékokkal is. Van egy kis játékosság a névben, utalva a logikus gondolkodásra, illetve kicsit az iskolára (scool), de még inkább arra, hogy próbáljuk az egészet nagyon élvezhetővé, szerethetővé tenni számukra (angolul „cool”).
Magyarország első digitális csapatversenyén, a Nagy Digitális Kalandon. Nálunk a diákok játszva sajátítják el a programozás alapelveit, kreatívan alkotnak. A diákok folyamatosan alkotva, játékosan tanulva sajátítják el a programozás alapelveit, rejtelmeit A saját számítógépes játékok , programok készítése során fejlesztik kreativitásukat és közben. Az iskolahálózat alapítója szerint a digitális írástudás az egyik legfontosabb ismeret lehet a közeljövőben.
Oktatókkal és diákokkal beszélgettünk.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése
Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.