2018. január 10., szerda

Hálás vagyok idézetek

Egyszer még minden rendbe jön, legalább nem ölöd ki belőlem a reményt, és hidd el, én hálás vagyok igyekezetedért, és kellőképpen méltányolom, amit értem teszel, mert tudom, nem könnyű szeretni, ha szeretnek, miként nekem sem volt könnyű, mikor még szerettél és én még nem szerettelek. Néz nekem mindenképp meg kell halnom, és most hálás vagyok a sorsnak, hogy te az enyém voltál. Hiszen magamra is maradhattam volna, boldogtalan is lehettem volna.


Hálás vagyok idézetek

Ha eluralkodik rajtunk a félelem, a kétségbeesés, a megszokás, az állandóság, a reménytelenség, és a tragikum hálát adhatunk Istennek a bajor cukormázas kekszért. Mammkától kaptam ezt a szép imát, az én szavaim, imáim pótolandó. Zaklatott lelkem még most sem ért el odáig, hogy elcsendesedjen, és imádkozni tudjak.


Nehéz túljutni a kövér lány szindrómán, de én komolyan hálás vagyok a fenekemért. Idézetek Kate Winslet-től. Nem vagyok benne biztos, meg tudom-e fogalmazni mindazt, amit nekem jelentettél. Mivel azonban ezeket már mind elmondtam neke mostanra csak elcsépelt szavaknak tűnnének.


Hálás vagyok idézetek

Mindig hálás vagyok a nevetésért, kivéve, amikor tej jön ki az orromon. I am thankful for laughter, except when milk comes out of my nose. Mi pedig félünk bevallani magunknak, hogy elestünk, Hogy a boldogságot megint rossz felé kerestük, És céltalanul, hátra fordítottuk gyáva tekintetünk.


A kezében tart, hálás vagyok neki, amiért ilyen jó hozzám. Nem tudom, hogy álom volt-e vagy visszaemlékezés, de valóban úgy éreztem, a születésem pillanatait élem át újra. Hidd el, én olyan hálás vagyok a sorsnak,hogy minket összehozott, és megmutatta a lényeget: vannak még igazi seggfejek. Rózsaszín szoba, sok cuki cucc, kíváncsi lennék hogy apád nélkül hova jutsz! Babaváró idézetek „Az anyává válás folyamatára érdemes tág értelemben tekinteni: várandósok az anyák akkor is, amikor gyermeküket gondolataikban hordozzák és készülődnek arra, hogy befogadhassák testükbe.


Boldog vagyok ,hogy a szivem alatt hordalak, alig várom,hogy lássam az első mosolyodat. Nagyon sok dolog van, amit a barátságunkban szeretek. Hálás vagyok a közös kalandokért, és mindenért, amit barátként kaptam.


A születésnapod remek alkalom, hogy megünnepeljük mit is jelent ez nekem. Minden nagy embernek szolgája vagyok , De nem kevésbé a szerencsétleneknek is. A nagyokat én tettem naggyá, A szerencsétleneket én tettem szerencsétlenné. Annak ellenére, hogy nem vagyok gép, egy gép precizitásával dolgozok, Amelyhez egy ember intelligenciája társul. A Szodalit a harmónia köve, a lélek szeme és füle.


Elősegíti a békét, a nyugalmat és fejleszti az intuíciót. Megvéd a sötétségtől és mindig a fény és a szeretet felé terel. Felszabadítja bennünk a feszültséget a félelmet, a negatív érzelmeket. Valahogy mindig félúton vagyok. S ha elhiszem, szép jelenem élem, hegyek zúdulnak a két lábam elé.


S néha félek, elfogy alólam az út. Olykor elfog az a furcsa érzés, hiába megyek - minden út körbefut. Határozott és erős vagyok , tele energiával. Koncertek okozta full extrás feltöltődés, …vizes hazatéréssel #128513; Szombaton órakor indul. Hidd el én olyan hálás vagyok a sorsnak, hogy minket összehozott, és megmutatta a lényeget: vannak még igazi seggfejek.


Magyaráznék neke hisz semmibe kerül, de te nem érted szavaim, én meg nem tudok seggfejül. Alphonse Karr “Más előnyén gondolkozol, s sajátoddá válik. Hiszem, hogy Lincolnnak igaza volt: “a legtöbb ember olyan boldog, amennyire elhatározza magát, hogy az legyen”.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések