2017. április 14., péntek

Amikor megszülettél idézetek

Amikor megszülettél , sírtál, és mindenki körülötted mosolygott. Mikor megszülettél , ünnep volt az égen. Megkérték a Jóistent a kisangyalok szépen, legyen ez a kislány szebb a százszorszépnél, ragyogjon jósága szebben az ékszernél. Mióta csak megszülettem, elfoglaltam és lefogtam egy másik embernek, az anyámnak az egész életét.


Font hozzá egy ezüstszálat is. Innenső végét a te szívedhez, túlsó felét ahhoz a másik szívhez kapcsolta, végül összekötötte őket. A két kicsi szívből egy nagy szív lett. Bármilyen távol vagytok egymástól, ez az ezüstszál nem szakadhat el soha. Novemberi ősszel, egy hideg estén, A napra gondolok, mikor megszülettél ! Azon a napon fénylett a messzeség, Egy csodálatos álom életre kélt.


Jöttél új életként, fényes csillagként, Az élete s hogy létezel, a legszebb ajándék! Napok, hónapok, évek telnek, Múlnak drága gyermekévek. Ha boldog akarsz lenni, tűzz ki egy célt, ami irányítja a gondolataidat, felszabadítja az energiádat, és inspirálja a reményeidet — Andrew Carnegie. Nem számít, hogy milyen lassan haladsz, mindaddig, amíg nem állsz meg.


Amikor megszülettél idézetek

Amikor a csend átölelt, dallam csendült szívemben…. Nem az utadba kerülő hegy fog megállítani, hanem a cipődbe kerülő homok” “Tudo ez a legnehezebb: hétről a nyolcra, vagy pláne nyolcról a kilencre lépni. Mert ahhoz valami olyasmi kell, mint amikor az ember kiáll a peremre – és előrelép.


Igaz, hogy nem tudjuk igazán, mink van, amíg el nem veszítjük, de az is igaz, hogy nem tudjuk, mi az, ami hiányzik, amíg nem birtokoljuk. Idézetek - Oszd meg kedvenc idézeteidet másokkal! Ahoz, hogy lásd a szivárványt végig kell nézned az esőt Ha szerelmes vagy nem vagy eszednél, mert ha eszednél vagy, nem vagy szerelmes. Mit teszel ha látod hogy egy védett állat eszik egy védett nővényt?


Ha a bánat könnycseppje ért hozzád Ne félj ám, csak nézz az égre fel Ott láss Kedves szivárványcsodát S szívj magadba egy mély lélegzetet! Azt mondják, amikor megszülettél , esett az eső. De nem az eső esett, csak Isten sírt, mert elveszítette a legszebb angyalát. Párnád arcom, mely bőrödhöz simul. Versek, idézetek gyermekszületésre 6. Megjöttem, itt vagyok, éppen körülnézek, s egy ismerős szempárt megismerni vélek.


Kisfiamnak Ó kis angyal, megszülettél De nagyon próbára tettél. A mesélő kislány – a későbbi édesanya - megannyi szeretettel idézi fel élete első történéseit: ahogyan édesapja először nézett rá könnyekkel a szemében, vagy ahogyan ő tartotta kezében először gyermekét. Amikor életemben először megszülettél , én másodszor is megszülettem, kicsim. Nem tudom, miért mondják, hogy gyermeked van, amikor te vagy a gyermekedé.


Az Isten nem lehet ott mindenhol, ezért teremtette az anyát. Nem ismerjük a szülői szeretetet addig, míg mi magunk szülőkké nem válunk. A mennyország az anyák lábainál kezdődik. Szerelmes sms Szerelmes versek Szerelmes idézetek Szerelmes üzenetek szerelmesuzenetek.


Amikor úgy néz rád valaki,mint ha te lennél az utolsó csoda a Földön,. A következő születésnapomon szerintem én fogok ajándékot venni neki. Szerintem ez lenne a jó szokás.


Amikor megszülettél idézetek

A gyerek kapjon mindenkitől ajándékot, de az anyukáját ő lepje meg ajándékkal, mert az anyukája is ott volt, amikor megszületett. Stephen Chbosky) Idézet kamaszoknak, éveseknek: Tizennyolc éve megszülettél , örültek. Harmincegy édes-bús tavasz után Láttam meg tündöklő arcodat. Mosolygó gödröcskékkel születtél Szemem előtt örökké ez marad. Nem az élet tehet róla, ha nem veszed észre, hogy milyen szép.


Ahelyett, hogy elítéljük az embereket, próbáljuk megérteni oket. Próbáljuk meg kideríteni, hogy miért teszik azt, amit tesznek. Egy homokszemben lásd meg a világot, egy vadvirágban a fénylő eget, egy órában az örökkévalóságot, s tartsd a tenyeredben a végtelent.


Nagyon boldoggá tett, hogy megszülettél ! E szép napon ünneplem születésnapod én, Kérem az Istent, hogy mindig boldog legyél! Amikor már úgy érze hogy senki nincs vele Gondolj ránk, a barátaidra, akik itt vannak neked. Szervusz Aitana, a nevem Josep Mascaró, 1éves vagyok.


Szerencsés fickónak érzem magam, mert megszülettem, ahogy te is meg fogsz hamarosan, mert átölelhettem a feleségem, mert ismerhettem a barátaimat, és el is búcsúzhattam tőlük és szerencsésnek, mert még mindig itt lehetek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések