2015. szeptember 9., szerda

Nőiesség könyv

Nőiesség könyv

A könyv , amit szintén tizenéve olvastam, és nagyon élveztem minden egyes pillanatát, ugyanis rendkívül humoros köntösben világít rá a férfiak és nők közöt ti különbségekre, segít megértenünk egymást, sőt, még megoldásokat is ad egy-egy élethelyzetre. A fiúk nem akarnak egy erkölcsös lányt. Csak nőknek könyv online kedvezménnyel, akciók, törzsvásárlói kedvezmény. A Tiszta nőiesség című zsebkönyv lerántja a leplet ezekről a hazugságokról, és biztos támpontot a hogy te is megtalálhasd az igazi és őszinte szerelmet, amire vágysz.


Ez csak játék és szórakozás. Az én testem, az én döntésem. Ha nemet mondok, elveszíthetem. A helyszínen több új könyv is megjelenik, melyek közül az egyiknek társszerzője Péter.


Lásd lejjebb: A tudat hatalma, melyből egy példányt a belépőd is tartalmaz. A Liluland is járt nálunk #128111;‍♀️ Nézzétek meg a rólunk készült videot #128578; A nőiesség és a szexiség nem csak a kockahasnál kezdődik -vallja Békési Brigitta, a Beautyrobic megálmodója. Az oktató szerint a keményebb edzésmozdulatokkal vegyített szexi tánc minden olyan. Születés- és halálélmény, felkészülés és felkészületlenség, lerombolás és felépítés.


Nőiesség könyv

Anyaság, nőiesség , karrier. Ez a könyv egy tíz éve tartó önismereti utazás története. Mondom neki: azért ez nem akkora baj, szívem.


Nőiesség és erő Minél többet tudok a világ rétegeinek működéséről, annál inkább egyensúlypárti vagyok. A munkamegosztás lényege az, hogy ha én a helyemen tudok állni nőként, a férfiak is a helyükre tudnak állni férfiként, és ha még egymás mellé is állunk, sokkal könnyebben megy minden. Ez a két napos workshop tulajdonképpen az Elengedés Újrakezdés csoportban eddig lefolyt munkának és az Egyéni konzultációkon elhangzott problémáknak a koncentrált esszenciája, speciálisan arra kihegyezve, hogy nőként miként értesd meg magad a férfiakkal, hogyan fogadtasd el.


Tudom, ez nem túl szép, de ha én is az lennék, aki elkendőzi az igazságot, akkor egy nőt sem tudtam volna a nőiesség útjára terelni. Mert nem az hívja elő a női energiákat, ha felkensz egy rúzst és parfümöt fújsz a nyakadra. Békési Brigitta a Beautyrobic alapítója és a WOW HATÁS könyv szerzője Azért is szeretem Alma óráit – akár rúdtáncot, nyújtást, illetve másfajta tréninget tart –, mert úgy tud egyszerre személyre szabottan figyelni mindenkire, hogy közben egy közös foglalkozásnak lehetek a részese. Melyik jó pasi akarna engem?


Lehetetlen tisztának maradni. Hogyan erősíthető mindez a megjelenésen keresztül? Mandalák A mandala szó a klasszikus indiai szanszkrit nyelvből ere azt jelenti: kör. A mandalák absztrakt minták, a középpontból indulnak és kifelé áradnak. A szépség az, ami megragadja a figyelmet, de a személyiség az, ami rabul ejti a szívedet.


Nem véletlenül kezdem ezzel az idézettel, mert az én gondolataimat ezzel a témával kapcsolatban nagyon jól tükrözi. Johannes Hartl: Egy nőt szeretni művészet - A nagy titok Utazás a szív világába. Egy meghökkentő könyv mindazok számára, akik szeretnék a női szív „kamráit” felfedezni és tisztelni. A legigazibb, legszentebb és legteljesebb. Születésedtől fogva rendelkezel a talán feledésbe merült, vagy megtagadott női bölcsességgel, és akár tudsz róla, akár nem, különleges szereped van az élet misztériumában.


Igazi családtörténetről szól ez a könyv is, érdekes karakterekkel és olvasmányos életutakkal. A könyv nyelvezete is, számomra most is megnyerő volt, a környezet ábrázolása pedig korhű és élvezetes. Egy csepp kis munka jutalma a még mélyebb önismeret, magabiztosság, önbecsülés és boldogság.


Nőiesség könyv

A legfrissebb nyereményjátékok, akciók és életmód magazin hírek: háztartás,egészség,recept,fűszer,otthon,praktikák,aktualitások. Anna hitelességével iránymutatást ad nekünk, Lányoknak, Nőknek, hogy mit érdemes annak érdekében tennünk, hogy igazi önmegvalósító, sikeres, boldog és kiegyensúlyozott emberi kapcsolatokkal rendelkező Modern Istennőkké váljunk. Könyv -, film-, programajánló. A Titok című könyv alapján, én ezt a könyvet a Nőiesség Titkának nevezném.


Emellett online cikkei jelentek meg, elsősorban az anyaság, és nőiesség témájában.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések