2015. június 24., szerda

Tartalommarketing könyv

A legtöbb vállalkozó ugyanazzal a három fő problémával szembesül, amikor elkezd foglalkozni a tartalommarketinggel. Ez egy puska és FELADATGYŰJTEMÉNY, ami örök segítség lesz a tartalommarketing gyakorlati használatában, ránézel és egyből tudo hogy mit is olvastál a könyvben. Mennyiség után egy darabszámot (amennyit rendelnél) és automatikusan hozzáadjuk a végösszeghez. Ezt a digitális munkafüzetet máshonnan nem fogod. Ez a könyv neked készült, mert a tartalommarketing nem csak azoknak való, akik szeretnek írni, akik tudnak írni, és akik azt akarják, hogy sok olvasójuk legyen.


Ez a weboldal cookie-kat (sütiket) használ azért, hogy a lehető legjobb élményt tudjuk biztosítani. Miért a tartalommarketing az egyik lehetséges kitörési lehetőség az autómárkák kommunikációjában? Hogyan tudsz a tartalommarketinggel más lenni, mint konkurenciád?


Mire kiváncsiak az emberek, ha autót vásárolnak? Hogy lehet megszólítani a döntési út különböző szakaszaiban vásárlóid? Hasonló egy sima könyvhöz, mint azok a marketing anyagok, amik a legtöbbet segítettek. Ez viszont kemény kötésű, fűzött így iszonyú tartós, ami külön jó, mert sokszor fogod elővenni.


Tartalommarketing a gyakorlatban könyv. Oppedahl által összehívott, az Amerikai Lapszerkesztők Szövetsége által szervezett újságírói kerekasztal-beszélgetésen használták. Netscape vállalat hivatalosan „online- és tartalommarketing -igazgató” titulussal alkalmazta Jerrel Jimersont.


Mivel már több megkeresést kaptam, hogy segítsek szakdolgozatokhoz tartalommarketing könyveket ajánlani a saját könyvemen felül, ezért gondoltam itt az ideje, hogy egy cikk legyen belőle. Imádom, hogy a tartalommarketing terjed és egyre több fiatal kutatja ezt a témát tudományos alapossággal. Ahogy én, úgy mások is kaptak felkérést, hogy valamilyen formában vegyenek részt a népszerűsítésében – tulajdonképpen közvetlen érdek nélkül. Mivel egy gyűlöletkeltő kormányzati plakátkampány erre a regényre terelte a figyelmet, a nyomtatott könyv kiadója kérte az online könyv azonnali eltávolítását, amit a MEK meg is tett.


Tartalommarketing könyv

Hogyan használják a hazai vállalatok a tartalommarketinget? A hazai cégek tartalommarketingje ugyan sokat fejlődött az elmúlt években, de többségük még így is csak az fokozatú tartalommarketing -érettségi skála közepéig jutott el. A könyv segítségével garantáltan látványos sikereket érsz el a marketing gépezetedben minimális befektetés mellett. Bár már régóta létezik, és célja nem is változott (az értékesítés, lojális vásárlók számának növelése), de a digitális világban kapott új értelmezést.


Ebben a könyvben mindent leteszteltek, ráadásul nagyon sokszor. A tartalommarketing terjedését az információs társadalom segítette, hogy nagyobb hangsúlyt kapjon a cégek marketinges eszköztárában. Ha komolyan gondolod a reklámszövegírást, akkor ez is kihagyhatatlan. Amióta megy már megvettem egy új Kádár Tímea és egy új Szilágyi Balázs könyvet, és elővételben megrendeltem egy Lévai Richard-ot elővételbe, áprilisi megjelenéssel. Nem csak szakmailag van rendben ez a könyv , de vállalkozásépítés témában is a legjobbak között van.


Több, mint millió példány kelt el belőle, ami a marketing piacon óriási számnak minősül. Bár előszeretettel beszélünk csak online tartalomról, a tartalommarketing során készített és népszerűsített tartalom nemcsak digitális formát ölthet (pl. videofilm, hangfelvétel, digitális fotó, blogbejegyzés, illetve különféle e-formátumokban letölthető könyv , füzet), de a szokásos „offline” műfajok is ide. Még csak néhány közeli cégnek építünk ilyen rendszereket, mert leginkább a saját ötleteimhez, a saját vállalkozásaimban használom. Ezt a folyamatot részletesebben és gyakorlatiasan mutatja be az első magyar tartalommarketing könyv.


Nem biztos, hogy neked kell elolvasni a könyvet, de add oda a marketingesednek és a HR munkatársaknak, hogy tudják, milyen marketing munkára van szüksége a vállalkozásodnak. Aki ebből kimara az lemarad. Ha már elkezdte de nem igazán működik, akkor pedig változtatnod kell. Ebben segít A vevőszerzés (t)örvénye című ingyenes e- könyv. Kezdj el értéket adni a. Ajánlott azoknak, akik weboldalat működtetnek, de az online marketing terén kevéssé járatosak.


Aki szeretne online vállalkozást indítani, annak ajánlott ez a weboldal. Legyél te a legokosabb marketinges szinte bármilyen társaságban. Készíts minden várakozásodat fölülmúlóan sikeres kampányokat (úgy, hogy közben könnyebben, gyorsabban és tudatosabban építed fel őket).


Ez a könyv a tartalommarketing történetét fedi le, ami valójában egy elég öreg marketingforma, amely most újjáéledt. Hanem azért írunk cikkeket, mert ezekkel valamilyen üzleti célt akarunk elérni. De nem szabad csak azért tartalmat írni, mert valaki szerint “kell”. A Függelék marketing szakkifejezések magyarázata, csak úgy fejb l és kifejezetten laikusoknak.


Mert ez van az üzleti tervben. Az e- könyv végén mindenképpen arra buzdítom az Olvasót, hogy nézzen körül az interneten, tájékozódjon a témában, b vítse ismereteit!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések