2017. augusztus 29., kedd

Nagyon szeretlek idézetek

Szívünk egyről a kettőre dobban, Olyan ez az érzés, mint cement a betonban. Veled vagyok együtt örökkön örökké, Nem válok át rozsdamart szöggé! Like az oldalt, ha szeretsz valakit! Ha szerec valakit küzdjel erte.


A szerelem nem csak ölelésről, csókokról, szeretlek ekből és hiányzolokból áll. Rá gondolsz If you hate me, I love you too. Kinézek az ablakon, s látom a Holdat ragyogni. Ha megkérdeznéd mi bajom, csak annyit mondanék: Hiányzol Nagyon ! Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül! Legújabb idézetek Az emberek idejének nyolcvan százalékát a munka tölti ki, ezért nagyon oda kell figyelni, hogy olyan szakmát válasszunk, amit akár még a nyugdíj után is van kedvünk csinálni.


Aki nekem nem csak egy a sok közül, hanem számomra az egyetlen és rajta kívül nem is kell számomra más. Ez Rowan Blanchard-ről szól! Magyarország első számú rajongói oldala!


Le sem tudom írni, mennyire szeretlek Leírni nem tudom,de szívemben érzem Hogy te vagy nekem a legféltettebb kincsem! Szeretlek szerelmem nagyon. See actions taken by the people who manage and post content.


Ha utálsz is, én még akkor is szeretlek, hiszen az nem az én hibám hogy jobb vagyok nálad:) Not everyone leaves because they want to go, some leave just because they no longer have a reason to stay. Erdô mélyén dús fa lombját, fújja még a szél, Egyedül csak én nem értem, mirôl mit beszél. Bánatomban forgolódok, görnyedek a földre, Egyszer megígértem szeretni foglak mindörökre.


Igen, nagyon szeretlek , senki mást nem szerettem így, és éppen ezért megyek el, mert ha maradok, az álom valósággá változik, és akkor majd birtokolni akarlak, azt akarom, hogy az enyém legyen az életed. Afféle nagyon - nagyon erős, tettetem, hogy szeretem a zenédet, hagyom, hogy megedd az utolsó szelet tortát, egy nagy rádiót tartok a fejem fölé az ablakod alatt, annyira szeretlek , hogy már gyűlöllek módon. Idézetek - nagyon Idő Kedvenc Hossz Hazudni rossz, legalábbis ezt tanítják, állandóan, születésünktől: az őszinteség a legjobb út, az igazság felszabadít, a hazug ember és a sánta kutya esete, meg hasonlók. Féltő gonddal kell őrködnünk az emberek felett, akiket szeretünk, sosem elég azt mondani, szeretlek , hanem minden áldott nap ki is kell mutatnunk azt a szeretetet, még olyankor is, amikor akadályokat gördít elénk az élet.


De nem, nem akarom, hogy a mi szerelmünk is rabszolgasággá változzon. Mindig van a világon egy ember, aki a párjára vár, akár a sivatag, akár egy nagyváros közepén. Amikor pedig ezek az emberek találkoznak, és tekintetük egymásra talál, minden múlt és jövő teljesen elveszíti a jelentőségét, s csak az a pillanat és a hihetetlen bizonyosság létezik, hogy ugyanaz a Kéz írt meg mindent a nap alatt. Azért szeretlek , mert szemedbe nézve kutathatom a rejtett bánatot.


Jó érezni azt, hogy szeretlek , nagyon , és egyre-egyre jobban. Ott bujkálni a két szemedben, rejtőzködni mosolyodban. A legszebb szerelmes idézetek mindig azok, amelyek tiszta szívből jönnek és igaz gondolatokból erednek! Ha tetszenek ezek a sorok, akkor nézz szét a citatum szerelmes idézetei között is. Olyan társat keress, aki tiszta szívből szerethetsz.


Simogatni arco csókolni szád. S várni, hogy végre együtt lehessünk már. Megírom most Neke hogy nagyon szeretlek , bárhova visz a sors, el nem feledlek.


Nagyon szeretlek idézetek

A nap minden órájában rád gondolok, és az alól ez a pillanat sem kivétel! Alig pár napja öleljük egymást, mégis olyan rég, hogy sosem vagyok egyedül. Elrepül, mint a vándormadár. Minden elmúlik, mint az álom.


Nagyon szeretlek , hisz magamat szintén nagyon meg tudtam szeretni veled. József Attila Én nem tudom, mi ez, de jó nagyon. Fájása édes, hadd fájjon, hagyom. Ha balgaság, ha tévedés, legyen.


Köszönöm, hogy a szemembe nézel és tudo hogy mit gondolok. Megnézheted az oldalt kezelők és ott tartalmat közzétevők által tett lépéseket is. Nem is gondolná de néhány apró figyelmességgel, kedves sorral leveheted a lábáról a szerelmed és ha csak néhány percre is, de kirángathatod a mókuskerékből. Itt ülök a Dunán egyedül, s rád gondolok szüntelenül.


A nap lágyan ring a víz tükrében, s te itt vagy velem a szívem csücskében!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések