2017. augusztus 23., szerda

Érted bármit megteszek idézetek

Ha maradsz, bármit megteszek érted , amit csak akarsz. Talán túlságosan fájdalmas volna a régi életedet élni tovább, és könnyebb lenne neke ha mindörökre kitörölnél bennünket az életedből. Ez ugyan nagyon szar lenne, de a kedvedért ezt is vállalom. Megteszek érted bármit ! Ha te is úgy szenvedsz, ahogy én, nagyon kérlek, mondd meg! Akárhol is legyek, te jársz az eszembe, érted gyűlik boldogság könnye a szemembe.


Érted bármit megteszek idézetek

Te vagy, akit a sorstól ajándékba kaptam, amikor fájdalmammal magamra maradtam. Ha szomorú vagyok, felvidítod lelkem, érzem, hogy benne drága kincsre leltem. Nem számít, hogy mi jön, öröm-e vagy bánat, létezel, s ezt köszönöm édesanyádnak. Semmit sem tagadok, le írom mit érzek!


Mert mikor nem vagy velem én belűről vérzek! Csak mond azt hogy szeretsz! Miattad letettem minden egyes rosszat! Rajtad kivül más lány nem érdekel! Az álom az Te vagy, bármit megteszek érted ! See more ideas about Quotes, Life quotes and Motto quotes.


Idézetek - Eladtam a lelkem az ördögnek egy szóért,Hogy csináljanak rólam egy egoista portrét;Ha tehetném vissza fordítanám,És csak egyetlen srác nevét ordítanám! Ha akarod szeretlek, amíg csak élsz. Veled alszom el s veled ébredek fel. Neked csupán akarnod kell! Ha valaki az életedből el akar menni, akkor hát hagyd.


Ha szeret akkor úgy is vissza fog jönni. Nehéz dolog hogy ne szeress, De nehéz az is, hogyha szeretsz. A legnehezebb hogyha hiába szeretsz.


Érted bármit megteszek idézetek

Ide írhatod maximum 2karakter hosszúságban a honlap leírását ill. A leírás fontos a weboldal látogatottá tételében, ezért érdemes jól megszövegezni. Ne haragudj rám, ha titokban imádlak. Elsuttogom neved egy hervadó virágnak. Téli este a csillagok csak rólad mesélnek.


De azért még szeretném elmondani, hogy a barátaimért bármit megteszek. Talán ezért nézik el nekem ha éppen túl gúnyos és irónikus vagyok. Esküvői meghívó idézetek esküvői meghívó.


Érted bármit megteszek idézetek

Az esküvői meghívó idézetek hagyományosan részét képezik a meghívónak. Az idézetekkel neves írók és költők szavaival hangot adhattok egymás iránt érzett érzéseiteknek, gondolataitoknak. Ezek az idézetek csodálatosan jellemzik párkapcsolatotokat és leendő házasságotokat. Ha osztasz bármit is, egyre kevesebb lesz. Soha ne hid hogy sorsod a legrosszabb, mindenki magát hiszi a legnyomorultabbnak.


Légy vidám - mert teljesen mindegy - az élet úgysem áll meg, és úgy sokkal könnyebb. Ne sajnáltasd maga légy arra büszke, sok mindent átéltél, és mégsem törtél össze. Minél közelebb kerülök hozzá annál rosszabb. A gondolat, hogy egyszer el kell válnunk, szinte fojtogat.


Szellemként kísért a csók, amit meggondolatlanul adtál. Itt laksz a lelkem mélyén, és belülről gyötörsz. Hipnózis-Jobb Agyféltekés Nyelvtanulás 8views.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések