2019. szeptember 18., szerda

Oszinte szerelem vallomas

Akármilyen leszel is, most és mindörökké. Sosem felejtem el, hogy ez egy életre szóló szerelem. A lelkem legmélyén tudni fogom, hogy jöhet bármi, ami elválaszt minket, mi mindig visszatalálunk egymáshoz. Szeretem a mosolyát, a haját.


Reggel, amikor felkelek, Első pillantásom rád vetem - Jézusom! Ez lenne egy igazán őszinte vallomás, Nem hinnéd el. A férfiak is tudnak ám romantikusak lenni, pláne, ha olyan tehetséggel vannak megáldva, mellyel ilyen szívet melengetően tudják kifejezni érzéseiket.


Talán szörnyeteg is vagyok, erre nem tudom a választ. Azt viszont tudom, hogy még ha démonok vére is folyik bennem, akkor sem hiányzik az ereimből az emberi vér sem. Bölcsesség Mi a szerelem ? Tavaly év elején különváltunk, de szerencsére rájöttünk, hogy nem tudunk egymás nélkül élni. Mindent vitt a szerelem és hoztunk egy döntést, ami után Ádám is férfivá érett” – mondta Janza Kata, aki a -nak elárulta, olyannyira elkötelezettnek érezte magát, hogy még egy kisbabát is szült volna Ádámnak. Rihanna Instagramon üzent a barátainak.


Nem csoda, hiszen az énekesnő elképesztő vagyonra tett szert általuk, amellyel a harmadik leggazdagabb énekesnő helyét is megkapta a Forbes idei listáján. SZTÁRDZSÚSZ Õszinte vallomás: megcsalta férje Jakupcsek Gabriellát Mindenki úgy ismeri a mûsorvezetőt, hogy határozott személyiség, akinek sosincs gondja. Ez egy őszinte szerelem. Te kérted hogy legyek őszinte - De frankón!


Ha egy kicsivel jobban igyekeztél volna, Hisz ugyanannyi időd volt a szerelemre. Ilyen rossz még nem volt senkivel. Ha ehhez nem fűlik a foga bizony szembe kell nézni azzal, hogy a főnököd olyan valakire figyelhet, olyan valaki befolyásolhatja őt, akit te nem kedvelsz. A szerelem édes angyalkája a válladra telepedik, amitől boldognak érezheted magadat, és amit világgá is kürtölhetsz. Váratlan találkozás feldobottá tehet.


Bikini Őszinte szerele1. Három pasival kerültem már ilyen viszonyba: az első volt a legjobb, az utolsó a legrosszabb. Mindegyikkel más-mást tapasztaltam, de a legfontosabb, hogy megismertem a saját határaimat – már, ami a szexet illeti. Annyira kipurcantunk az esküvőtől, hogy nem is volt erőnk egymáshoz érni. Nagyon hosszú volt a nap és beleadtunk mindent, hogy mindenki jól érezze magát, nem csoda, hogy hajnalra semmire nem maradt energiánk.


Hogyan mondjam el neked by nyaguly. Auth Csilla - Szolnoki Péter - Úgy féltelek. Annak idején volt egy kolléganőm. Csak kerülgettük egymást, épphogy egy ici-picit. Bájos elképzelés, hogy csak egy igaz szerelem létezik, és utána senki sem lesz hozzá fogható, ám a valósága kellőképpen rémisztő.


Az utána következő magányos évek. Létezni, miután elveszítetted életed értelmét. Nem kaptam tőle sem elég figyelmet, sem elég szeretetet, és ez volt az, ami ittasan előtört belőlem.


Amint rájöttem erre, és magamnak is ki tudtam mondani, hogy a szerelem ellenére sem vagyok boldog, tudtam, szakítanunk kell. Neked mi a véleményed a megcsalásról?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések