2017. január 17., kedd

Babaváró versek

Babaváró versek

Valakinek az édesanyja, gondolod róla. Szabó Attila – Csoda a pocakba. Egy élet kezdődik a méhben S magától fejlődik szépen Pici baba A pocakba Elámulok egészen.


Babaváró versek

Kifejlődik a feje, teste S minden belső szerve benne Amilyen pici Oly Óriási Ahogy Isten megteremtette. Vagy csupán kellene néhány frappáns gondolat a babanaplóba? Itt biztosan találsz neked tetsző babaköszöntőt.


Apaszív, anyaszív dobban meg egy párban, új fénnyel ragyognak a világra hárman. You must to continue. Meghatóak, elgondolkodtatóak, viccesek: a legaranyosabb gyerekekkel kapcsolatos idézetek GYERMEKNAP apropóján!


Ezektől egész biztos, hogy ellágyul a szíved! Gratulálunk a gyermek születése, újszülött, versek és sms. Hosszú csőrű gólyamadár cipelt egy kis csomagot. A mai napon megérkezett,s Téged nekünk itt hagyott. Kíváncsi vagy, hogy mekkora?


Hallja-e, ha beszélsz hozzá? Tudj meg mindent a babavárás csodájáról, miközben életed legfontosabb naplóját töltögeted a saját pocakos és ultrahang fotóiddal, érzéseiddel, élményeiddel. A világ minden gyermekkel újra kezdődik…” Ilyen és még ehhez hasonló idézeteket olvasgattam, gyűjtögettem ide Nektek terhességről, a bennünk fejlődő pici emberről, a szülés csodájáról. Szép idézetet, verset keresek a terhesség idejéről?


Nagyon sok olyat találok ami már a megszületésére szól, de az álldott állapotra nem igazán! Versek Nagyszülők napjára. Ha én most tenéked mindazt elmondhatnám, Amit névnapodra szívemből kívánok, Véget sem érnének a jókívánságok. Nagyanyám, kedves, jó, szerető Nagyanyám!


Tudom én, hogy hozzánk te mindig jó voltál, Apámra, anyámra jó szívvel gondoltál. A hónapokat is elosztották. Anyu azt mondja, egy nagy tóból, de akkor engem a jég alól kellett kihoznia, mert én már tudom, hogy a víz hidegben jég lesz.


Szabadság és túlórabér nélkül, ami csak azt bizonyítja, hogy ez tényleg vezetői pozíció. Abban a pillanatban, amikor a gyermek megszületik, megszületik az anya is. A baba a szerelmet erősebbé, a nappalt rövidebbé, az éjszakát hosszabbá, a pénztárcát kisebbé, az otthont boldogabbá, a ruhát gyűröttebbé, a múltat semmissé és a jövőt tartalmasabbá teszi. Amikor megszülettem, annyira meglepődtem, hogy nem szólaltam meg másfél évig.


A hideg téli estéken szeretek olvasgatni, de nemcsak regényeket, hanem verseket is. Decemberben pedig már ünnepi témájú költeményekkel hangolódok a szentestére, most pedig össze is gyűjtöttem a legszebb karácsonyi verseket magyar költők tollából, amiket akár még üdvözlőlapra is írhatunk majd. Mackós versek , mondókák: macis versike minden medverajongónak! Macis versek , mondókák: minden gyermek kedveli a macikat és bizonyára van egy pihe-puha plüssmacija is.


Ezek a hatalmas, izmos, lomha medvék bizony sok bájos vers és mondóka ihletői, amikből néhányat most be is mutatunk. Az amerikai babaváró -bulik általában valamilyen vicces tematika köré szerveződnek. A pelenka-téma köré vont összejöveteleken például a vendégeknek különböző méretek szerinti pelenkákat kell magukkal hozniuk, hosszú időre ellátva ezzel a kisbabát pelenkával.


Idézetek gyermekszületéshez on Cardex – Ünnepelje a gyerekszületést üdvözlőlappal vagy E-carddal! AIR FORCE SYMPHONY - Duration: 8:45. Próbáltátok már az utónév kalkulátorunkat? Lessétek meg, hogy melyik utónév passzol a legjobban a vezetéknevetekhez. Mit tesz meg egy nő azért, hogy Anya lehessen?


Babaváró versek

Meddig képes elmenni akkor is, ha az orvosok már lemondtak róla? Egy regény az anyává válás rögös útjáról, melyben a főhős versenyt fut az idővel az endometriózis árnyékában. A nők ne őrizzenek monopóliumokat, és tanítsák meg a férfiakat mindenre, ami a gyerek ellátásához kell, a férfiak pedig tanulják meg és végezzék el. Amikor pedig megtették, akkor ne várjanak és ne kapjanak érte köszönetet. Jó helyen jársz, hiszen babakelengye és pelenkatorta hatalmas választékban kapható nálunk!


Nagyon szép,igaz minden szava a versnek. Babaváró ajándékot vásárolnál? Nagymama voltam én is,de már sajnos múlt idő. Elvesztettem drága egyetlen életem értelmét.


Köszönöm,hogy olvashattam ezt a szépséget. Megható babaváró idézetekkel kedveskedünk a leendő szülőknek. Lucánk a maga módján már küldött SMS-t,:) de én a többiek nevében is szeretnék gratulálni, jó egészséget és rengeteg türelmet kívánni.


Bölcs szeretetben laksz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések