2014. december 23., kedd

Mit érez irántam jóslás

Ezek a kristályok mesélik el neke hogy mit érez irántad a másik. Vajon szerelem ez vagy csak annak látsztik? Hangolódj rá a képen látható kristályokra. Gondolj arra számodra érzelmileg fontos személyre és tedd föl magadban a kérdést: Vajon melyik kristály mondja el nekem XY érzelmeit irányomban?


Mit érez irántam jóslás

Szeretettel köszöntelek a Szitakötő Spirituális Klub videócsatornáján. Németh Kitti vagyok, spirituális életvezetési tanácsadó,. Nem vagy biztos az érzelmeiben?


Tartasz tőle, hogy megcsal? Vagy épp úgy érze hogy szeret, de nem mer közeledni? Mit érez irántad most, és hogyan alakul a kapcsolat jövője. Jósolj magadnak Tarot kártyával, és választ kapsz a kérdéseidre!


Ezekből a lapokból arra lehet következtetni hogy inkább valamilyen módon a befolyásolhatósággal kapcsolatosak az illető irántad érzett érzelmei. Mintha próbálna valamilyen módon kissé irányitani tége vagy egy aprósckát manipulálni úgy hogy azt te lehetőleg ne vedd észre (IGondolat - Kevés pénz). Egy kapcsolat során sok minden megfordulhat a fejünkben, mint például hűséges-e a társam, szeret- e kellőképpen, mit érez irántam valójában? Ezekre a tenyérjóslás által is választ kaphatunk. Most elárulunk egy pár fortélyt, mit is tudsz megállapítani a páro illetve a te tenyeredből!


Mit gondol rólam az új kolléganőm? Azt, hogy egy kissé távolságtartó vagyok (Látogatás), és megvannak a saját kis titkaim, meg van a saját kis magánéletem (Levél), amit meg is akarok tartani magamnak (Állandóság). Párkapcsolati teszt, kapcsolat elemzés a Tarot kártya segítségével.


A párkapcsolat jövőjének megjóslása, sorselemzés, jövőbelátás. Szeléné istennő üzenetei Szeléné, a bölcs ókori holdistennő meglátásaival, tanácsaival arra akar ösztönözni, hogy ismerd fel a lelked mélyén és az életedben meghúzódó rejtett motívumokat, esetleg kellemetlen igazságokat, és a legjobbat hozd ki magadból akkor is, ha a körülményeid a legkevésbé sem irigylésre méltóak, és már-már elvesznél sorsod labirintusában. Mit jelentenek a visszatérő számok az életünkben? Mindenkinek az életében vannak olyan számok, számsorok, amelyek személyes jelentőséggel bírnak.


Nők, akik a hatvan felett is stílusosak maradtak. Ha azt gondolo hogy egy bizonyos kor felett majd kötelességed lesz lecserélni a divatos ruhadarabokat otthonkára, akkor nagyon tévedsz. A kérdések a párra irányulnak, minden lap egy kérdésre ad választ. Mi a kapcsolatunk jövője?


Mit érez irántam jóslás

Milyen a kapcsolatunk erőssége? Azonnal választ kapsz a kérdésedre, ha rákattintasz az alábbi. Van egy férfi, aki kedves a szívemnek, de egy ideje eltávolodtunk egymástól. Mostanában két éjszaka is Róla álmodtam, jött felém, és azt mondta, hogy beszéljünk.


Szeretném megkérdezni, hogy Ő mit érez irántam , fog jelentkezni? Választott lapom az Üzenet. Arra a kerdesre, hogy mit erez irantam az akasztott embert huztam. Ez mit jelent szerintetek?


Nagyon szeretek egy férfit, de nem tudom, hogy ő mit érez irántam , illetve, hogy kialakulhat-e közöttünk komoly kapcsolat. Az én születési dátumom:66. Kártyavetés, jóslás , sorselemzés Mottónk:. Azt szeretném megkérdezni, hogy L. Nőnap alkalmából fog e írni, és mit érez irántam ? Nem tudom hogy mit érez irántam , szeret e még mert elmondása szerint a szünettől számítva olyan hónapig a világát nem tudta most viszont olyan mintha hidegen hagynám.


Lenne egy olyan kérdésem, hogy másfél hete csinaltattam szerelmi kötést a volt páromra. Tehát azt szeretném tudni hogy működhet – e ennek ellenére a kötés hogy neki már nincsenek érzései felém? Illetve én rettenetesen szenvedek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések