2019. május 22., szerda

Ő volt az igazi

Kérjük, add meg e-mail címe ahol fel tudjuk venni veled a kapcsolatot. Egészen addig, míg az életében fel nem bukkan egy szőke bombázó. Most felsorolunk jelet, melyek arra utalnak, hogy nem ő volt az igaz. Mitévő légy, ha miután mindent átgondoltál, úgy érze nem ő az igazi. Ebben az esetben komoly döntés előtt állsz: Szakítsunk?


Figyeld meg például Jill esetét: „Először hízelgő volt , hogy a barátom mindig aggódott, hogy hol vagyok, mit csinálok, és kivel vagyok. Nem tudom, hogy ő lenne az igazi , vagy engedjem el örökre. Tanácstalan vagyok, vajon honnan ismerhetem fel, hogy ki az igazi , vagy honnan azt, hogy nem ő az.


Szerintem jópofa film volt ,személy szerint én jókat nevettem rajta,lehet,hogy akik eddig látták,nincsnek még felnõve. Azt, hogy ki az Igazi számodra, azt egyszerűen érze erre nincs matematikai képlet. Mégis, ha tudatosan ránézel a kapcsolatodra, a nulladik lépést valójában Önmagadnál kell keresni és csak utána a másiknál.


Lilla (27): Hát, nekem volt pár próbálkozásom Ádám előtt, és abban a pillanatban, amikor kimondtuk, hogy akkor onnantól egy pár leszünk, akkor az előzőknél kapásból volt egy „ez nem az igazi ” érzésem. Amikor Ádámmal kimondtuk, emlékszem, hogy vártam azt az érzést, de az volt a furcsa, hogy sehol nem volt. Köszöntünk megújult online társkereső oldalunkon! Az Ő az igazi honlap főként a társkeresés elősegítésének céljából jött létre, azonban lehetőséget biztosítunk azon felhasználóink részére is az ismerkedésre, akik életük párját már megtalálták, de szívesen barátkoznak, leveleznek, így cimborákat, chat partnert keresnek, valamint azoknak a tagoknak, akik.


Szánj egy kis időt a vizsgálódásra! Szerinted milyen tulajdonságok legyenek meg mindenképp a leendő házastársadban? Az alábbi felsorolásban pipáld ki azt a négy tulajdonságot, amelyet a legfontosabbnak érzel. Mikor elment, már biztosan tudtaő volt az igazi.


Ő volt az igazi

A kapcsolatokba mindig úgy vetem bele magam, hogy talán most meglelem a nagy Őt. Hogy meggyőződjek róla, persze alaposan meg kellene ismernem a másikat, de az elején erre képtelen vagyok. Honnan tudom, hogy ő az igazi ? A barátommal már régóta komoly volt a kapcsolatunk.


A múltkoriban az újhülye azt mondta, hogy ő az igazi “hazafi” ! Egyezzünk ki abban, hogy ti mindannyian aljas, mocskos, Soros-csicska, hazaárulók vagytok, már régen a dutyiban lenne a helyetek ! Neked – hiszen mindig tegezték őket. Ez az orvosból lett állambiztonsági tiszt nem üvöltözött, ahogyan a kifehérített magvetősnek később a szavakra, ennek a haragra nem volt szüksége, anélkül is elboldogult. Tudo egy napon megértettem, hogy senki nem segíthet. Az ember szeretetre vágyik…, de senki nem segít, soha.


Mikor ezt megérti az ember, erős lesz és magányos. A te pontszámod: Az az érzése hogy megfogtad az Isten lábát. Minden tökéletesen működik, úgy tűnik, hogy ő álmaid férfija, aki mindenben kiegészít Téged. Kissé hajlamos vagy rózsaszín szemüvegben látni a világot, és ezzel becsapni saját magad.


Ez a kis oroszlán kölyök Bahati, a dallasi állatkert kedvence. Rajtuk kívül számtalan kisebb-nagyobb művészre, zenekarra és videoklipre volt hatással (itt egy remek gyűjtés belőlük), így Jodorowsky joggal nevezhető az igazi háttérhatalomnak: a popkultúrában mindenfelé az ő hatására bukkanunk, miközben a széles közönség még a nevét is alig ismeri. Akkor éreztem, hogy ennyi volt , amikor átmentem a pasimhoz filmezni és nekidőltem pihenés gyanánt. Klassz pasi volt , de egyszerűen nem lehettem önmagam mellette. Volt a csajnak egy ilyen baromi idegesítő szokása, hogy a fülembe dugta az ujját, amiről ő úgy.


Vannak, akik úgy gondolják, korábban már megismerték a nagy Ő -t, de valamilyen okból kifolyólag mégis elszalasztották, menni hagyták. Ez a bejegyzés most nekik szól és az ő jövőjükről töpreng. Ami volt , elmúlt, felesleges lenne azon morfondírozni, hogy miért lett vége. Legnagyobb sikere – ha a bevételt és a nézőszámot tekintjük - Az igazi csoda volt , ami RJ Palacio azonos című regénye alapján készült. A családi drámában olyan neves színészekkel szerepelhetett, mint Owen Wilson és Julia Roberts, de ő volt az abszolút főhős.


Ti honnan tudtátok, hogy ő az igazi ? Több jele volt , hogy összeillünk: egymásba szerettünk, megértjük egymást, közösek a céljaink, együtt tudunk működni, elfogadjuk egymás múltbéli hibáit, meg a jelen hibáinkat is. Most azon dolgozunk, hogy Fanni képes legyen felelősséget vállalni és szembenézni azzal, ami az Ő része ebben a rémálomban…. Hiszen ebben benne van Ő is….


Ő volt az igazi

Kezdetben nagyon érdekes volt a birtoklás, hiszen már nagyon éhezte a szerelmet.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések