2017. március 29., szerda

Honnan tudom hogy ő a nagy ő

Honnan ismerni fel, hogy Ő az Igazi? Unsubscribe from Tamás Anita - ANSNITT? Hogy honnan azt nem tudom , de érzed :)) Nálam ez szerelem volt első látásra és megmagyarázhatatlanul tudtam, hogy Ő az. Fél év múlva már gyermeket vártam tőle, immár több mint éve vagyunk együtt és még mindig ugyanúgy szeretem.


Később, hogy fenntartsd az illúziót, hajlamos lehetsz túl nagy kompromisszumokat kötni, illetve túl nagy árat fizetni a kapcsolatért. Lehet, hogy odáig vagy érte, mert elbűvölően jól néz ki, tökéletes az ágyban, lehengerlő az intelligenciája, gáláns úriember, de valójában nem csak ezek a tényezők döntik el, hogy ő. A célok összekötnek „A házasság két ember hatalmas kompromisszuma. Semmi esetre sem az együtt töltött idő, sokkal inkább a célok kötik össze a házastársakat.


Réka, éves, Szentendre „Közösek a célok, közösek a tervek - a rövid és hosszú távúak egyaránt. Európa közepén, egyszerűen nem jut eszünkbe ok arra, miért is ne hívhatná randira a nő a férfit? Az elképzelhető legrosszabb eset, hogy nemet mon de ezt a kockázatot talán még el lehet vállalni. Nem tudom , hogy ő lenne az igazi, vagy engedjem el örökre. Tanácstalan vagyok, vajon honnan ismerhetem fel, hogy ki az igazi, vagy honnan azt, hogy nem ő az.


Nem gondolkodtam az SMS-eken, vagy hogy mikor hívom vissza. Nem vacilláltam azon, hogy melyik parfümmel fújjam be magam, mert hogy neki azzal tetszek majd jobban, és a ruhákkal ugyanez. Kellenek hozzá rózsaszín fellegek? Müller Péter postaládájában számos levél landol nap mint nap, és most már a közösségi oldalakon is tömegével érkeznek hozzá a különböző kommentek legnépszerűbb írásaival kapcsolatban. Már a kapcsolat kezdete óta úgy érze hogy ő az igazi, és ami köztetek van, az nem mindennapi.


A könyvekben én is mindig tudom , hogy ki az igazi. Régen el is hittem, hogy majd az élet is ilyen egyszerű lesz. Meglát, meglátom, megszeret, megszeretem, megkéri a kezemet, hozzámegyek.


Honnan tudom hogy ő a nagy ő

Komment Like A kezdetleges csillámporos felhőmámor mindent megszépít, így sokszor észre sem vesszük, hogy egyáltalán semmi keresnivalónk nincs a másik életében. Szerintem onnan tudod , hogy ki a nagy Ő , hogy bizalmat,békességet érzel és elfelejted minden problémádat! Ha pont akkor jön oda amikor rá gondolsz! Ha akkor ölel meg amikor ölelésre van szükséged!


Milyen szerencsés állapot, amikor úgy érezzük, hogy a párunkban megtaláltuk azt a bizonyos nagy Ő -t, akiről annyit olvastunk, hallottunk és álmodoztunk. De álljunk meg egy pillanatra és lépjünk egy kicsit hátra – vizsgáljuk meg innen a kapcsolatunkat, hogy kiderüljön a számunkra: valóban az Igaz. Mindig is szerettem Jack Blacket, a Tenacious D-t is imádom, és örültem, hogy ebben a filmben is feltûnt Kyle Gass is. Gwyneth Paltrow gyönyörû volt. Van, hogy évekig nem talál az ember megfelelő párt, és van olyan is, hogy a sors több igazán szimpatikus alannyal is összehozza, akár egy időben is.


Honnan tudom hogy ő a nagy ő

Szerelmi ügyek terén gyakran összezavarodunk: előfordul, hogy nem tudjuk eldönteni, ki lenne a megfelelő, az igazi, a nagy Ő …már ha létezik ilyen. Ez az Online Tréninganyagaimmal, és így ezzel a Hogyan szerezzük meg, majd tartsuk meg a nagy Ő -t? Ha úgy érze nem adott semmi pluszt ez az oktatóanyagom, akkor csak írsz nekem egy e-mailt napon belül, és én visszafizetem neked az eBook árát.


Egyedül, Egyedülálló, Egyedüllét, Nagy ő , Nők, szerelem, Párkapcsolat, Szerelem, Szex, Szexualitás Lénárt Évi parapszichológusunk tesztje alapján megtudhato valóban ő -e a nagy Ő vagy még nem találtad meg az igazit! De honnan tudom , hogy ő gondol-e rám, hogy én jelentek-e neki valamit, hogy ő is úgy érez-e mint én? Mert én nagyon félek ettől, hogy nem látom többé, és úgy kell élnem tovább, hogy nem fogok tudni róla semmit. Pár hónapja a facebookon megnéztem egy lány adatlapját.


Azt éreztem, hogy már ismerem valahonnan. A következő nap élőben is láttam. Rám mosolygott olyan gyönyörűen,ahogy csak lehet.


Amikor találkozott a tekintetünk,az futott át az agyamon, hogy Ő lesz a feleségem!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések