2016. november 18., péntek

Angol magántanár

Kattints a Hirdetnék menüpontra és add fel nálunk hirdetésedet! Oldalunkkal szinte biztosan találkozik az, aki az. Miért jó nálam tanulni (sztori): További fejtegetések helyett hadd meséljek el egy évvel ezelőtt történt esetet, amely nem arról szól, milyen módszerekkel tanítok, vagy hogyan vezetem az óráimat, de annál többet mond el emberi kapcsolataimról, jelen esetben tanítványaimhoz való viszonyomról. Mivel megszerettem az angol nyelvet és megszerettem magát a tanulást is, és mivel láttam, hogy a közelebbi barátaim küszködnek vele, elhatároztam, hogy segítek nekik.


Angol magántanár

Akkor kiderült számomra, hogy ez a módszer mindenkin működik, és csodálatos eredményeket produkál. Papp Ildikó - angol , francia magántanár Én most csak azért nem fizetném be a következő időszakot, mert a hirdetésnek köszönhetően már túl sok diákom is van:-) Így most hiába hirdetném magam, nem tudok elvállalni újabb diákot. Ezt az aloldalt azért hoztuk létre, hogy az angol tanár t kereső diákok és az angol tanítás t vállaló tanárok könnyen megtalálják egymást. TANULÓINK ÍRTÁK angol magántanár csapatunkról Munka után mindig kimerülten jövök ide, és azon aggódok, hogy emiatt az angol sem fog menni.


Aztán este 8-kor azon veszem észre magam, hogy teli vagyok energiával, és alig tudom abbahagyni a tanulást. A francia és az angol nyelvekhez fűződő kapcsolatom egészen a gyerekkoromig nyúlik vissza, az akkor megszerzett tudást fejlesztettem később tovább egyetemi szinten, majd hasznosítottam a munka világában. Ha előfizetsz, néhány alkalom után visszakeresheted a hirdetésed árát, és onnantól már hirdetésed tiszta jövedelmet termel Neked. Ennek egyik leghatékonyabb módja, ha magántanárhoz fordulsz.


Angol nyelvvizsgára készülsz? A magántanár csak veled foglalkozik, a te igényeid szerint, a te tempódban haladva készít fel, akár személyesen, akár online. Kiváncsi mennyibe kerül egy angol nyelvtanár óradíja?


Nezze meg az angol vagy német magántanár árait. Jöjjön el Zuglóba tanulni! Gyöngyösi-Szabó Anna - angol magántanár , Debrecen. Vállalok: általános nyelvoktatást, beszédkészség-fejlesztést, nyelvvizsgára, érettségire,.


Angol magántanár

Mergl-Kovács Bernadett vagyok, számlaképes angoltanár, szak- és műfordító. Hétvezér Általános Iskolában. A Tóparti Gimnáziumban humán szakon tanultam tovább.


MIÉRT LEHET JÓ EZ NEKED? Balogh Soma angol magántanár vagyok. Egy különleges módszerrel tanítom az angolt.


Angol magántanár

Azt mindenki tudja, hogy az angol tanulás ingyen csak nagyon nehezen megy, de ma már legalább egy idegen nyelv elsajátítása nagyon fontos, legyen szó akár a diploma megszerzéséről, akár munkavállalásról határon innen és túl. Nyelvet szeretnél tanulni, és segítséget keresel? Vedd igénybe egy magántanár segítségét, hogy könnyen, gyorsan és hatékonyan elsajátíthasd az általad tanulni kívánt nyelvet, legyen az akár angol , olasz, vagy spanyol. Milyen egy jó angol tanár?


Az én olvasatomban egy jó angol magántanár - Könnyen megközelíthető helyen tanít. Ingyenes próbaórát tart. Gyorsan telik vele az idő. Olyan témákkal készül, amelyek érdekelnek.


Szisztematikusan tanít szavakat, és ki is kérdezi őket. Rendszeresen kapsz tőle házi feladatot. A saját tempódban haladhatsz, de mégsem hagysz ki semmit az angol tananyagból.


Az angol magántanár ott ül mellette amikor angol feladatokat gyakorolsz.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések