2019. február 5., kedd

Nagyon szerelmes vagyok

Rita és Nótár Mária Producer - Manager: Lakatos. Pár lány aki tud erről meg is kérdezte, hogy én szerelmes vagyok-e belé, de csak annyit mondok nekik mindig, hogy nem rossz pasi. A legjobb barátnőm is megmondta nekem, hogy nagyon sokat beszélek róla és látszik, hogy szerelmes vagyok. Nap mint nap többször is sírok ez miatt mert tudom , hogy esélyem sincs hozzá a fizikai korlátaim miatt ,de nem tudok megálljt parancsolni a szívemnek , komolyan mondom , nem telik el úgy perc , hogy ne gondolnék rá , és ha egy kicsit jobban belemerülök , elsírom magam. Nagyon szerelmes vagyok egy lányba, hogy mondjam meg?


A csajozás témában nem vagyok tapasztalt még nem. Plátói szerelem is a kudarckerülés egyik példája, hiszen itt az elutasítástól nem kell tartanunk, mivel a másik fél nem is tud a feléje irányuló érzéseinkről. Ami csak azért volt, mert a bátyám barátnői mind idősebbek voltak nálam, és nagyon csinosak.


Aztán mikor kezdett megnőni a mellem, hamar rájöttem, hogy csak féltékeny voltam! Ez csak egészséges féltékenység! Ha szerec valakit küzdjel erte. Viccek Képek és szerelmes.


Nagyon szerelmes vagyok

Aki minden kis virágnak adtál életet, adj az én szívemnek is! Mint ahogy más nők szívének megadod. Ahol nincs boldogság, ott nincs élet. Mindent, ami ezzel jár. Mert ez vagyok én, erre születtem itt és most… Ezt vállaltam korábban és már egyre több dologra kezdek újra emlékezni, ahogy a fátyol mögé látok, és ahogy egyre fényesebben ragyogok…” Szóval ez a helyzet… évesen, életemben először szerelmes vagyok.


Olyan boldog vagyok én! Nem tudom elmondani, hogy mennyire szerelmes Vagyok beléd én! Hogyha hozzám jönnél feleségül majd egyszer! Két csillag ragyog az égen, egyek ők már nagyon régen.


Kezem reszket, szívem nehéz, szeretlek téged ennyi az egész. Hú, de szerelmes vagyok ! Nem természetes számomra, hogy barátom van. Hat évig szingli voltam, de ez kifizetődött, mert most úgy érzem, hogy megtaláltam a tökéletes férfit – mondta Palvin Barbi az orosz Vogue-nak. En is hatodikos vagyok , szerelmes vagyok egy fiuba , ugy hivjak Roli es hetedikes.


O is a meno fajtakhoz tartozik esetleg csak koszonni merek neki. Azt hiszi ,hogy olyan vagyok mint a tobbi lany. Késő van, és én totálisan részeg vagyok. Louis rendelt piákat és csak ittunk, és ittunk, közben pedig beszélgettünk az élet nagy dolgairól. Szerintem alig vesz eszre.


Kellemesen jól esett az alkohol, és bár nagyon fáradt vagyok , nem beszéltem Alexával. Megígértem anyának, és ennyivel tartozom, mindkettőnknek. Lelki problémák - Szakértő válaszol - Most megyek 11. Még csak két napja ismerem sőr személyesen még nem is beszéltünk de azóta csak rá gondolok.


Kérdés: Honnan tudhatom, hogy szerelmes vagyok ? Válasz: A szeretet egy nagyon erős érzelem. Az életünk számos területét ez motiválja. Sok fontos döntést hozunk erre az érzelemre alapozva, és még házasságot is kötünk, mert úgy érezzük, hogy „szerelmesek vagyunk”. Nem vagyok szerelmes a férjembe, már egy ideje.


Nagyon szerelmes vagyok

Csak tudom, hogy régen nagyon szerelmes voltam belé, és az elmúlt, és megmaradt a szeretet, nagyon erős szeretet. Másba vagyok szerelmes , ha rá gondolok, gyorsabban dobog a szívem, és összeszorul a mellkasom. Leon belépet a sudio on beat ajtaján és meglátta a tökéletes és gyönyörű Violettát, amikor meglátta a szíve hevesen kezdet el verni, nagyon de nagyon szerelmes lett belé, és annyira tetszik neki hogy az elmondhatatlan érzés számára.


Nem ítélhet el érte senki, mert nem lát bele az életembe. Gondoltam már sokszor azt, hogy szerelmes vagyok de aztán mindig rájöttem, hogy nem vagyok szerelmes csak vágyok a szerelemre. A nevem Zsani, éves vagyok és nincs barátom. Ez az évem rosszul telt egészen addig, míg jött egy új osztálytársam. De én belevesztem a tengerbe.


Bár van itthon is barátnőm, de még nem komoly a kapcsolatunk. Egy tengerkék szempárba. Bella nagyon vagány csaj, nem úgy mint az a Szüzike, akit anya nekem szán, de aztán erről egy szót se neki.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések