2016. május 27., péntek

Szerelmes vagyok idézetek

Szerelmes vagyok idézetek

A legszebb szerelmes idézetek , amelyeket nyugodtan elküldhetsz fiúknak is. Az érzelmes sorok és a szeretet épp olyan fontos mindkét nem számára! Szeretem, hogy fenekestül felforgattad az életemet, és miután mindezt megtapasztaltam vele többé nem tudnék nélküled élni. Imádom hogyha veled vagyok! Tudom hogy ez tönkre tesz.


Csak akkor vagy enyèm mikor senkisem lát! Hiányzik a mosolyod hiányzik a nevetèsehiányzik a szemed ahigy csillog mikor bele nèzek! A dal nagy sikereknek örvend hazánkban, hiszen az egyi. Szerelmes idézetek és SMS-ek minden mennyiségben!


Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül! Idézetek - Adj hozzá te is, és gyűjtsd a kedvenceidet! Minden nő ismeri a tündérmesét: rátalálsz álmaid férfijára, megadsz neki mindent, amire csak vágyik, és ő örökké szeretni fog. A legszebb és legjobb idézetek gyűjteménye népszerű kategóriákba rendezve. Kedvenceink: Paulo Coelho, Müller Péter, Márai Sándor, Ady Endre, idézetei.


Bizonyára szerelmes vagyok (). Ez a nyughatatlanság, ez a fásultság és butaság, meg hogy semmi kedvem leülni, és elfoglalni magam, mert úgy érzem, minden unalmas és ostoba a ház körül! Onnan tudom, hogy szerelmes vagyok belé hogy a valóság jobb, mint amiről álmodtam. Aki minden kis virágnak adtál életet, adj az én szívemnek is! Mint ahogy más nők szívének megadod.


Ahol nincs boldogság, ott nincs élet. A szerelem nem egy, hanem az egyetlen lehetőség, hogy boldogok legyünk. Ami azt jelenti, hogy mindig szeretni foglak.


Szerelmes vagyok idézetek

Hogy ha idővel ezek az érzések halványulnak is, én mindig itt leszek neked. Jöjjön a megható szerelmes idézetek összeállításunk. Jöjjenek a legszebb romantikus gondolatok. A szabadság egy párkapcsolatban nem azt jelenti, hogy visszaélek a másik szeretetével. Hálás vagyok azoknak, akik besétáltak az életembe, és ezzel.


Válogass a legszebb angol szerelmes idézetek közül! Az egyetlen boldogság az életben szeretni, és szeretve lenni. Every time I see you, I fall in love all over again.


Szerelmes vagyok idézetek

József Attila: Óda (részlet) Szeretlek, mint anyját a gyermek mint mélyüket a. Két karodban ringatózom csöndesen. Az oldal idézeteket és verseket tartalmaz. Simogató pillantásod érzem ajkadon, olyan ez mint a valóság csak kár hogy álmodom.


Sötét éjjel édes álom hamar tova száll, felébredek és a szívem vadul kalapál. Körül nézek és te nem vagy sehol se s ettől szenvedek, mert szeretném ha velem lennél mindig csak velem! See more ideas about Quotes, Life quotes and Rumi love. Rövid szerelmes idézetek gyűjteménye filmekből, híres emberektől.


Titanic “Én nem vagyok egy okos ember, de azt tudom, hogy mi a. Bárki is mondta, hogy lehetetlen azt dolgot hiányolni, amid még nem volt, nyilvánvalóan sosem volt még szerelmes. Kezdőlap szerelmes idézetek. Nem azért szeretlek, aki te vagy, hanem azért aki én vagyok melletted. Mert szerelmes szívem szívedtől lángra gyúl! Te érezteted velem, ki is vagyok , A te csókodtól, Kedvesem, mindig elolvadok.


Ne hagyj el soha, ígérd meg nekem, Ígérd meg, hogy én vagyok s leszek is az életed! Fogd a kezem örökké, egy percre se engedd el, S amilyennek születtem, olyannak fogadj el! Ne add fel, álmodozz és légy szerelmes.


Vágyok arra a csókra, mely bőrömet simítja. Vágyom az érintésre, mely enyém maradna örökre. De most valami furcsát érzek, hogyha a csillogó szemedbe nézek.


Egyedül csak neked vagyok engedelmes, úgy hiszem most vagyok szerelmes.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések