2019. december 20., péntek

Tudom hogy megcsalsz

Néha én is éreztem, hogy nincs teljesen igazam, de egyszerűen képtelen voltam hinni neki. Ahogy hazaér, a felesége egyből nekitámad: - Biztos nőnél voltál! Tudom, hogy megcsalsz ! Dehogyis, egy sörözőben voltam egész éjjel. A legynagyobb felélmem nem az, hogy egy nap hazudsz nekem vagy megcsalsz.


Tudom hogy megcsalsz

A legnagyobb félelmem az, hogy egyik reggel felébredsz, és már nem tölt el boldogsággal, hogy nézed alvó testemet, hanem elkezded észrevenni az összes hibám. Eszedbe fog jutni az állandó féltékenykedésem és hogy túl sokat beszélek. VerzeEmlékszem még arra, Mikor karjaimba. Kimegy az erkélyre meglátja a három zsákot, az egyikbe belerúg, az elkezd ugatni.


Ebben csak egy kutya van - gondolja a rendőr. Belerúg a másikba, az elkezd nyávogni. Az előadó további dalszöveg fordításait megtalálhatod a következő linken: Chantal Chamberland.


Tudom hogy megcsalsz

A jobb oldalsávon található népszerű ikonok segítségével megnézhete meghallgathatod vagy akár online meg is vásárolhatod a Don´t Explain dalszöveg fordításhoz tartozó zeneszámot. Mert tudom, hogy megcsalsz. Jó vagy rossz nem számít. Ha velem vagy, kedvesem.


Hallgass most, ne magyarázd meg. Te vagy az örömöm és a fájdalom. Műsorunk vendégei úgy érzik, nem bízhatnak párjuk hűségében, és azért jöttek, hogy megbizonyosodjanak.


A legérdekesebb történetnek egy férj és felesége élete ígérkezik, ahol az asszony annyira féltékeny volt, hogy leharapta saját férje legféltettebb testrészét. Hogy jó-e az, hogy úgy érzem, egyszerre többet is tudok szeretni eshetőlegesen, mert az én szeretetem nem oszlik, nem osztható, és nem azért adom másnak is, mert abból, akinek már adtam hiányzik valami. Nem tudom , de tényleg, hogy ez jó-e. De azt tudom , hogy így érzek.


Ne kutas hogy megcsal -e, hanem érd el, hogy te legyél a legtutibb férfi, és bízzál benne, hogy nálad jobbat, nem talál. Ha meg legközelebb nősülsz, akkor vegyél el egy csúnya békát, aki savanyú mint egy citrom, és unalmas mint egy uborka, és aki senkit se talál maj akivel megcsalhatna. Félek, hogy egyszer egymásnál keresik a vígaszt és újra egymásra találnak!


Egyszer említettem páromnak, hogy félek, hogy megcsal egy múltbeli nővel. Mikor megkérdeztem mi a véleménye, nem mondott semmit. Teljesen tanácstalan vagyok, nem tudom mit csináljak.


Mint a legtöbb weboldal, a Jegy. Az adatkezelés szabályait az Adatkezelési Tájékoztatóban megismertem, azokat elfogadom. Hajnalban támolyog hazafelé egy részeg.


Hogy tudom meg ha a párom megcsal? Elment az ország másik végébe a hétvégén állítólag pecázni, de mióta haza ért állandóan kerül engem. Meló után inkább elmegy az anyukájának segíteni és velem nem foglalkozik annyit mint előtte. Csak nézett tágra nyílt szemekkel és tátott szájjal, majd közelebb lépett felénk.


A megbánás egyre jobban látszott az arcán, s le tudtam olvasni, hogy elérzékenyült. Még a piszoár is aranyból volt! Te, ilyen bárt te még nem láttál. A lánykérést tervezitek, igen tudom.


A feleség nem hisz neki,. Mit értesz ez alatt, Haz? Ne tettesd az ártatlant, Ella. Ez nem volt igaz, és soha nem is lesz az. Nem fogta fel, hogy csakis őt akarom?


A könnyeimet visszanyeltem, és jéghideg hangon ezt mondtaFeleslegesen tagadod. De ő továbbra is azt felelte, hogy nincs senkije, és nekem is inkább el kéne foglalnom magam valamivel, hogy ne legyen időm hülyeségeken agyalni. Tökéletes feneke hatalmas csattanásokkal ütődött minden egyes lökésre a medencémnek. Olyan hevesen dugtam, hogy péniszem kétszer is kicsúszott belőle.


Amikor éreztem, hogy jön a kéj, kivettem belőle, és míg a jobb kezemmel vertem, addig a bal kezem mutató-, közép- és gyűrűsujjával őt ujjaztam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések