2019. december 2., hétfő

Szerelmes vagyok teszt

Az ember lánya néha képtelen kiigazodni az érzelmein. Együtt vagy egy férfival, de nem vagy biztos az érzelmeidben? Please try again later. Tényleg szerelmes vagy?


Mit csinálsz, ha meglátod Őt? A szerelem sötét verem, de te vajon beleestél-e? Tegyünk egy próbát, válaszolj négy egyszerű kérdésre, és megmondjuk, hogy szerintünk szerelmes vagy-e! A végén ne felejtsd el megírni a kommentben, hogy jól tippeltünk-e, persze, csak ha nem félsz megosztani egy ilyen bizalmas információt.


Ha bizonytalan vagy magadban vagy érzéseidben, esetleg nem tudod hogyan érez irántad kedvese kiszemelte egy jó szerelmi teszt nagy segítség lehet a számodra. Honnan lehet tudni, hogy a másik szerelmes beléd? Ha szerelmes belé érdeklődést mutat a dolgaid iránt. Imádom hogyha veled vagyok! Tudom hogy ez tönkre tesz.


Szerelmes vagyok teszt

Csak akkor vagy enyèm mikor senkisem lát! Hiányzik a mosolyod hiányzik a nevetèsehiányzik a szemed ahigy csillog mikor bele nèzek! Már egy ideje se vele, se nélküle kapcsolatban élsz, és nem tudod eldönteni igazán, hogy hányadán is álltok.


Sajátodat is elküldheted és közzétesszük. Töltsd ki Milyen kapcsolatra vágysz valójában? SZEX, SZERELEM szex titok, amit minden boldog pár ismer - Vajon te is tisztában vagy vele? Bármelyik sráccal megértetem, hogy mit akarok. Ugyanis nyilván van olyan, hogy az ember csak azt hiszi.


Persze az is elég valószinű, hogy emberenként változik, de alapvetően, gondolom hasonló. Azt mondják, a ruha teszi az embert, és bár már megtanulhattuk, hogy a képlet azért nem ilyen egyszerű, azért az öltözködésed tényleg nagy szerepet játszik az életedben. Lehet, hogy kicsit „lehangolóan fog hatni, de annak az esélye, hogy valóban szerelmes legyél egy sztárba, vajmi kevés. Ilyen helyzet maximum akkor állhat fenn, ha azt a bizonyos sztárt személyesen is ismered (nem csak egy autogram, és társai erejéig). Néha szeretnénk tudni, vajon kibontakozhat-e szerelem, s hosszú távon is fennmaradhat-e a jó kapcsolat két ember között.


Van eszköz, mód arra, hogy ezt megjósolhassuk? A teszt kitöltése teljesen anonim, nem kell semmiféle személyes adatát megadnia. Az eredményt rögtön megtekintheti. Amennyiben párkapcsolati vagy egyéb lelki tanácsadásra lenne szüksége, forduljon bizalommal pszichológusunkhoz. Amire szükséged lesz: egy darab papír, toll és a képzeleted.


Ostatnio nieustannie noc. Jest we mnie jeszcze świat(ło). Elvárom, hogy párom csak velem foglalkozzon és kényeztessen.


Igyekezzen minden szabadidejét velem tölteni, vagy ha nem velem van, tudni akarom mit csinál és hol, kivel tölti idejét. Bevallom, könnyen leszek féltékeny vagy gyanakvó, ha nem velem van. Plátói szerelem is a kudarckerülés egyik példája, hiszen itt az elutasítástól nem kell tartanunk, mivel a másik fél nem is tud a feléje irányuló érzéseinkről. Aki minden kis virágnak adtál életet, adj az én szívemnek is!


Mint ahogy más nők szívének megadod. Ahol nincs boldogság, ott nincs élet. Minden, amire vágytam, azt megkaptam a vele való közös élettel. Sok időt töltök a munkahelyemen, és pár hónapja jött egy új kolléga.


Egy hülyeségből indult, végül igaz lett. Egyszer valaki azt mondta, hogy nekem bejön a srác, ez a fiú fülébe jutott és facebookon megkérdezte, hogy ez igaz-e és én elmondtam neki mindent az elejétől a végéig (egy suliba járunk amúgy). Azt kérdezgeted magadtól, hogy “ szerelmes vagyok ” illetve “ szerelmes belém“? Ha következő pontból 7-re IGEN a válasz, akkor bizony szerelmes vagy! Nem vagy biztos az érzelmeiben?


Szerelmes vagyok teszt

Szerelmes vagy, érzéseid viszonzásra találtak párod bevallása szerint. Tartasz tőle, hogy megcsal? Vagy épp úgy érze hogy szeret, de nem mer közeledni?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések