2017. június 8., csütörtök

Amikor szerelmes vagy idézetek

Amikor éves vagy , mindenkibe beleszeretsz. Mire betöltöd a 19-et, megtalálod azt, akit mindig is kerestél, de az érzések gyorsan változnak, és évesen újra kezdenél mindent. Veled kapcsolatban kérdéses az emberekben, hogy te egyáltalán képes vagy -e szerelmes lenni, partnered viszont mindenképpen igen. Valószínűleg felismered hamarabb, mint ők.


Ha szerelmes vagy “Ha szerelmes vagy , akkor nincs szükség a beszédre. Akkor minden mozdulat, de még maga a csend is ékesen beszél. A legszebb szerelmes idézetek , amelyeket nyugodtan elküldhetsz fiúknak is. Az érzelmes sorok és a szeretet épp olyan fontos mindkét nem számára!


Szeretem, hogy fenekestül felforgattad az életemet, és miután mindezt megtapasztaltam vele többé nem tudnék nélküled élni. A világ számára csak egy személy vagy , de számomra te vagy a világ. Ha tényleg úgy érzel irántam, ahogy elmondta kérlek légy óvatos a szívemmel. Elvihete csak ne törd össze.


Amikor szerelmes vagy idézetek

Mert az egész világ összedölne. Te vagy az, ki miatt reggel kelek és este fekszek s mind azért hogy hamar melletted lehessek! Túl sok nő van a világon, de senki olyan mint te. Mikor csókod érzem bár sosem érne véget,soha ne lenne olyan hogy mennem kell És vége.


Ha két ember szereti egymást, az mindennél fontosabb, az csoda és a legtermészetesebb dolog ezen a világon. Küldj szerelmednek szerelmes üzenetet az oldalon keresztül! Szerelmes idézetek és SMS-ek minden mennyiségben!


Amikor szerelmes vagy idézetek

Engedve, hogy a másik bennünk éljen. A megnyugtató tudat, hogy együtt, egy életen át, kölcsönösen kiegészítve a másikat, kimondva vagy csak befejezve helyette a mondatokat, támogatva, kitartva, bízva, szeretve. Bárki is mondta, hogy lehetetlen azt dolgot hiányolni, amid még nem volt, nyilvánvalóan sosem volt még szerelmes.


Azokon a napokon amikor beszélhettünk is, táncoltam a tükör előtt, énekeltem a kádban, vagy nevettem a testvérem faviccein. Ezerszer is meghallgattam a dalt, amit te mutattál. Találkoztam egy olyan emberrel, aki betölti az életemet, sőt aki nemcsak betölti, hanem meg is koronázta ezt azzal, hogy két gyönyörű gyermeknek adott életet. Ez vagy megadatik kegyként, vagy éppenséggel nem adatik meg. Jöjjön a megható szerelmes idézetek összeállításunk.


Ezt nem lehet kiérdemelni. Jöjjenek a legszebb romantikus gondolatok. A szabadság egy párkapcsolatban nem azt jelenti, hogy visszaélek a másik szeretetével. De emléked őrzöm, szívembe temetem, bárhova bújsz, én sosem feledem. Ne add fel, álmodozz és légy szerelmes.


Vágyok arra a csókra, mely bőrömet simítja. Vágyom az érintésre, mely enyém maradna örökre. De most valami furcsát érzek, hogyha a csillogó szemedbe nézek. Egyedül csak neked vagyok engedelmes, úgy hiszem most vagyok szerelmes.


Szent Pál Apostol Szeretet. Szeretlek, mint élni szeretnek halandók, míg meg nem halnak. Ami azt illeti, épp ellenkezőleg. Olyan, mint amikor az ember bead egy dolgozatot, ami tutira egyes, de egy ideig még nem javítják ki – az a fajta nyugalom, amikor még nem utasítottak vissza, de tudo hogy hamarosan be fog. Fórum, tapasztalatok, kérdések, válaszok.


Tudom, messze vagy , nem lehetsz itt velem, de olyan jó lenne, ha most itt lennél mellettem. Felforrósodik a levego, kikapcsol az agy és dobogni kezd a szív. Akivel ez most történik, sms-t küld neked. Minden éjjel azt álmodom, hogy mellettem állsz, s szerelmes szavakra, forró csókra vársz.


A válaszíró -ban hasznos válaszokat ad.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Megjegyzés: Megjegyzéseket csak a blog tagjai írhatnak a blogba.

Népszerű bejegyzések